Thea Skelton este Festival Director Dubai Lynx și lucrează de 9 ani în această regiune. Înainte, a făcut parte timp de 5 ani din echipa Guardian News and Media, departamentul de evenimente și sponsorizări. Crede despre creativitate că este inima oricărui business bun și că rezultatele ei trebuie să stea de sine stătătoare, indiferent de influențele geografice, culturale sau sociale. Ne-a vorbit, în cadrul URSUS Talks, despre industria de comunicare din Orientul Mijlociu, trendurile și sensibilitățile acesteia, și despre felul în care publicitatea poate schimba societatea și percepțiile oamenilor.
Creativitate fără granițe
Este o muncă excepțional de creativă în această regiune. Era timpul să fie examinată și celebrată. La sfârșitul zilei, creativitatea de calitate stă de una singură, fără influențe culturale, din Est sau din Vest. Iar lucrările înscrise la Dubai Lynx sunt jurizate după aceleași criterii ca cele de la Cannes. Așa că e vorba de creativitate care se susține doar pe picioarele ei.
Creativitatea - fără granițe - este foarte importantă. Și ea poate veni de la orice generație de creativi, din orice spectru. Este foarte bună pentru business pentru că există o relație directă între creativitate și investiția brandului. Creativitatea pentru bine, pentru o lume mai bună, poate să determine schimbări, așa cum o arată unele campanii sociale pentru Amnesty International din regiune.
Am lansat categoria Health, la festival; comunicarea în acest domeniu s-a făcut remarcată în regiune.
URSUS Talks reprezintă o serie de conversații purtate în zumzetul Conferinței Globale IAA 2017, pe care IQads și Ursus Breweries și-au dorit să le aducă în fața publicului.
Interlocutorii noștri au fost unii dintre cei mai renumiți oameni creativi și de business din lume, alături de care am pășit spre principiile, impedimentele, inspirația și pericolele advertisingului, ale creativității și ale tehnologiei, așa cum le înțelegem și le consumăm în ziua de astăzi.