Efervescent, compania de comunicare pentru brand-uri care merită mai mult

Efervescent, compania de comunicare pentru brand-uri care merită mai mult

De ce Efervescent?

Efervescent a apărut din mai multe motive. Pentru că piața de comunicare online s-a stabilizat într-o zonă din care pare că îi e greu să iasă, mesajele sunt transmise prin aceiași câțiva comunicatori, ceea ce le depersonalizează și standardizează. Dacă pentru anumite tipuri de produse poate fi în regulă așa, există cu siguranță o nișă, în special a afacerilor medii sau mici, care nu au acces la acest gen de influenceri și care de fapt au nevoie de mesaje personalizate.

Cumpărătorul are nevoie de recomandări reale și de încredere în cel pe care îl citește. Efervescent - „vitamine pentru brand”- a apărut fix din această nevoie. De a construi mai degrabă believeri, decât influenceri, de a comunica țintit, către un public (vedem cum toate tool -urile de căutare pe internet sunt din ce în ce mai nișate pe audiențe specifice, de la „doar pentru nordul Bucureștiului”, la „doar pentru cei care au copii adolescenți”).

De la lansare, acum mai puțin de două săptămâni, pe adresa efervescent au venit deja mult mai multe oferte decât se așteptau cele 4 prietene care au pus la cale proiectul. Și deja au avut și un prim eveniment, o petrecere pentru un prieten. Nu își propuseseră acest tip de comunicare, dar au încercat, așa, ca să își facă mâna. Ce a ieșit, vedeți în poze.

 

Ce face exact Efervescent?

"Să zicem că ne caută firma X, care are o afacere cu flori și buchete și aranjamente, care sunt frumoase și originale, dar nu reușește să le și vândă. Ce facem noi? Îi căutăm în primul rand, believerii, în baza de date pe care am făcut-o deja, pe toate domeniile, dar și cu o documentare specifică pe google.

Și îî propunem acei beliveri care și-au construit în jurul lor o comunitate interesată de lucruri originale, hand made, încurajarea afacerilor locale, care stau în zona lor de oraș, dacă nu au livrări pe net. Nu o să le propunem un KOL care are 450.000 de followeri, dar care scrie de obicei despre jocurile online. Pentru că și dacă postările respective poate vor aduce imediat niște mii de like-uri, nu vor aduce și cumpărători fideli în timp.

Asta e una dintre soluțiile noastre. Să punem față în față brandurile cu acei oameni avizați, care nu caută glorie în online, ci care scriu din plăcere, care își urmăresc pasiunile personale și care înțeleg produsele despre care scriu. Unii dintre ei nu au scris niciodată advertoriale, dar și-au construit comunități și au generat mai multe reacții decât cei considerați influenceri și care încasează sume semnificative pentru recomandările lor. Un fel de micro-influenceri, să le spunem, ca să nu ieșim cu totul din indexările google :)

Pot să vă spun și ce nu vom face noi, la Efervescent. Nu o să promitem mai mult decât putem să facem, nu o să spunem că dublăm vânzări și nici că profiturile o să explodeze. Ce putem să promitem e că vom face tot posibilul să construim încredere într-un brand." explică Mara Stoenescu (New Business Director & Partener).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related