Tesco își apără reclama de Sărbători: ”Crăciunul e pentru toți”

Tesco își apără reclama de Sărbători: ”Crăciunul e pentru toți”

Nici măcar locul acela de vată și zahăr, unde toți oamenii sunt buni și fericiți, reclamele de noiembrie, adică, nu este scutit de controverse. Probabil, pentru maximă siguranță vizavi de supărările oamenilor, creativii ar trebui să facă doar reclame cu extratereștri. Hmmm, oare cum e Crăciunul în alte galaxii? Tot la fel de îmbufnat ca al nostru? 

Sau tot așa sensibil, după cum arată și urmările reclamei Tesco? Compania voia un spot blând despre oameni de etnii, culturi și religii diferite (printre care și o familie de musulmani) care se strâng fericiți la masă. Așa îi spune și titlul: 'Everyone's Welcome'. 

Privitorii nu au fost de acord, însă:

Așa că Tesco a trebuit să dea un comunicat în care să își explice reclama:

”Toată lumea e binevenită la Tesco de Crăciun și suntem mândri să sărbătorim felurile diferite în care clienții noștri se întâlnesc de Sărbători”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related