Atlantida pierduta, regasita in Bucuresti Mall

Atlantida pierduta, regasita in Bucuresti Mall

Nimeni nu stie daca a existat in realitate, cu toate ca Platon face anumite referiri la celebra insula numai bune de stimulat amatorii de conspiratii. Legenda spune ca in Atlantida locuia o comunitate multiculturala, ale carei tehnologii erau mult superioare tuturor celor contemporane. La un moment dat, locuitorii insulei i-au suparat pe zei, care au scufundat insula in ocean, nimicind intreaga civilizatie.

 

 

 

Sirenele au populat Bucuresti Mall intr-o prima faza a proiectului, demarata in luna iunie, nascute nu din spuma marii, ci din mainile unei echipe de oameni care au lucrat 2.500 de ore pentru constructia figurinelor si alte 320 de ore pentru a finaliza nu mai putin de 6.400 de metri de cusaturi pe 1.900 de metri de panza.

A doua faza a campaniei a adus cu sine intregirea expozitiei "Atlantida pierduta" cu o opera de arta amplasata in zona fantanii din Bucuresti Mall, reprezentand turnurile orasului Atlantida.

 

 

 

Instalatia a fost creata dintr-un numar de 800 de doze de aluminiu, stranse de pe o raza de 4 km a plajei din Mamaia in luna august de catre o echipa de voluntari Bucuresti Mall, alaturi de cei de la Every Can Counts, program european de colectare a deseurilor desfasurat in 10 tari europene.

 

Actiunea de CSR a Bucuresti Mall,  imbracata intr-un concept offline de decor original, a fost premiat recent la Hermes Creative Awards, unde Romania este reprezentata in premiera printre castigatori.

"Atlantida pierduta" a obtinut, astfel, doua trofee de Aur la categoriile Print Media - Integrated Marketing - Integrated Marketing Campaign si Public Relations/Communications - Strategic Programs - CSR Program, apoi trei trofee de Platina la categoriile Public Relations/ Communications - Strategic Programs - PR Campaign,  New Category - Other - Marketing campaign integrated with CSR, New Category - Other - Decorations.

 

 

Campania Bucuresti Mall, construita in jurul legendei Atlantidei, a plecat de la o realitate actuala pentru intreaga planeta: poluarea prin deseuri. Problema colectarii si reciclarii deseurilor a fost adusa in atentia publicului pe perioada sezonului verii, recreand o scena mitologica in zona centrala a mallului, in care 3 sirene apar inotand sub cupola cladirii si deasupra ruinelor insulei scufundate Atlantida.

 

Echipele implicate in campanie

- din partea Anchor Grup: Affan Yildirim (General Manager), Violeta Niculut (Marketing Manager), Silviu Dragu (Marketing Specialist);
- din partea Kromozom Europe: Esin Ugurtay (Partner), Lili Draghici (Partner).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related