O agenție din Toronto, john st., și-au propus o chestie aproape imposibilă. Să găsească ceva cu care toți oamenii sunt de acord, indiferent de cât de mari ar fi diferențele dintre ei. Vorbim de diferențe atât de groaznice, de greu trecut, încât ajungem chiar acolo, în inima urii absolute: fanii Star Trek și fanii Star Wars. Pe lângă prăpastia ideologică dintre ei, liberalii și conservatorii, măicuțele și punkiștii, vegetarienii și măcelarii, posesorii de câini și de pisici par niște prieteni înstrăinați. Dar să nu divagăm chiar așa de mult. Deci creativii au căutat lucrul ăsta. Și l-au găsit chiar în ograda lor.
Nici măcar nu putem spune că este unic sau excepțional. Din contră, este peste tot. Și oricât am încerca să îl evităm, vine după noi, ne hărțuiește, ne trage de mânecă, vorbește cu noi în lift, la toaletă, în autobuz, pe Facebook, oriunde ne-am întoarce privirea e acolo, ne așteaptă și parcă face mișto de noi. Da, oricât am fi de diferiți, avem cu toții o ură comună: reclamele proaste.
Dacă spotul vă pare cunoscut, asta se întâmplă pentru că cei de la john st. arată puțin cu degetul la experimentul făcut de Heineken. Să nu uităm și hashtagul: #MakeHumanityGreatAgain