Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) are, începând de pe 9 noiembrie 2017, un nou Consiliu Director, ales de către Adunarea Generală a Membrilor. Ștefan Iordache, CEO Lion Communication, își va continua activitatea în funcția de Președinte al asociației pentru următorii doi ani.
Noul Consiliu Director îl are ca vicepreședinte pe Radu Florescu (CEO Centrade | Cheil), iar membrii sunt: Dana Bulat (General Manager United Media), Radu Miu (CEO Mercury 360), Dana Nae Popa (Managing Director, pastel), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative) și Mirel Pleșca (CFO Ogilvy & GroupM).
„Proiectele derulate de către UAPR se vor axa în continuare pe cele trei direcții deja conturate: studiile și cercetările privitoare la evoluția industriei de comunicare în România, educația în domeniu și măsurile de reglementare, autoreglementare și promovare a intereselor industriei în relația cu alte asociații sau cu autoritățile.
Pentru a putea accelera dezvoltarea industriei noastre, ne propunem să implicăm mai multe agenții (fie că sunt sau nu membri UAPR) în proiectele asociației. Împreună suntem mai puternici!” a declarat Ștefan Iordache, președintele Uniunii Agențiilor de Publicitate din România.
De asemenea, UAPR își propune să mențină colaborarea cu European Association of Communications Agencies (EACA), cel mai important for european de comunicare, dar și cu toate asociațiile importante locale - IAA, IAB, ARMA, BRAT, ARA. RAC etc.