Ba nu alege oaia!

Ba nu alege oaia!

Chestia cu semnele de exclamare e că oricât te-ai ține departe de ele, e suficient să le folosești o dată și apoi, gata, ți se pare că merg oriunde și totul devine imperativ. La noi a început cu invidia. Sau cu premiile FIBRA? Depinde cât de departe mergi în trecut. Poate cu oaia lui Daea? Nici nu mai contează. Sunt aici și par că au niște planuri de expansiune malefice. Ca și behăitoarele, de altfel. Acum vreo zece ani, oile erau pe mare trend. Lumea îl redescoperise pe Exupery si vedeai pe pereti ”deseneaza-mi o oaie”, existau camasi cu oi, cercei, tablouri, in fine, era animalul preferat al unor oameni insistenti. Apoi a trecut nebunia si au venit bufnitele, apoi ratonii, pasarelele mov si tot asa. Dar istoria se repeta. Si iata ca ne-am intors la oi. 

Publicis Italia si Diesel au o campanie de iarna care se revolta fata de puloverele urate de sarbatori. Cum fac  asta? Cu ajutorul oilor. Cica ele stiu cel mai bine ce si cum:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related