Anul acesta, juriul este format din reprezentanți ai departamentelor de marketing ale brandurilor câștigătoare în anii anteriori, dar și dintr-o selecție de specialiști ai industriilor creative digitale.
Astfel, juriul noii ediții este format din specialişti din telecom, IT & electronics, servicii financiare, FMCG, retail, dar şi consultanţi independenţi: Adrian Nicolaescu – Marketing Marketing Mega Image, Alex Dona – Managing Partner TimesNewRoman.ro, Alin Zăinescu – Digital Marketing Consultant, Anca Luca - Senior Brand Manager BCR, Anca Ştefan - Digital & Consumer Intelligence Manager L’Oreal România, Anca Ungureanu - Director de Identitate și Comunicare UniCredit Bank, Bogdan Toacșe - Senior Department Manager Brand Management OMV Petrom Marketing, Bogdan Țurcanu - Marketing Manager Uber România, Ciprian Postelnicu - Head of Media, Budgeting and Production Telekom România, Corina Savin - Media Manager Unilever South Central Europe, Crina Chiru - Head of convergence and b2b communication Orange România, Cristian Clita - Digital marketing manager IKEA South East Europe, Cristian Manafu, Managing Partner Evensys, Cristina Hanganu - Communication & CSR Director Lidl România, Cristina Micu - Head of Marketing and Customer Strategy ING Bank, Dragoș Stanca – Partener Think Digital Group în România, Eliza Şerban - Group Brand Manager CIUC Heineken România, Florin Pravai - Head of Domestic Business Google România, Gabriel Iova - Online Marketing Manager Vel Pitar, Ioana Sigarteu - SEE Social Media Supervisor Samsung Electronics România, Irina Pocovnicu - Digital Marketing Manager Greater Balkans PepsiCo, Mihaela Oprescu - Head of Brands BAT Southern Central Europe British American Tobacco, Mihai Tănase Head of Digital & CRM Renault & Dacia România, Raluca Rădulescu - Marketing Manager BMW Auto Cobălcescu, Ramona Ciocodei - Communications Manager McDonalds România, Ruxandra Mocanu - Independent Communication Consultant, Sergiu Gruiță - Media Manager Europe Procter & Gamble, Sergiu Mircea – Director Marketing si Comunicare Banca Transilvania, Simona Andrei - Brand Manager Pernod Ricard România, Tina Creţu - Senior Digital Marketing Manager KFC, Pizza Hut & Taco Bell, Tudor Ghiurcă - Senior Brand Manager Timişoreana Ursus Breweries, subsidiara Asahi Breweries Europe LTD, Victor Kapra - Consultant Social Media, Matei Goncea - Senior Creative Excellence Manager Central & Eastern Europe at Coca-Cola.
Membrii juriului Internetics vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea sau conţinutul.
Festivalul este susținut de:
Partener principal: UPC România
Parteneri The Institute: UniCredit Bank, iFuse, Ciuc Premium și ABSOLUT Vodka