Juriul Internetics 2017 reuneşte peste 30 de specialişti în marketing online

Juriul Internetics 2017 reuneşte peste 30 de specialişti în marketing online

Anul acesta, juriul este format din reprezentanți ai departamentelor de marketing ale brandurilor câștigătoare în anii anteriori, dar și dintr-o selecție de specialiști ai industriilor creative digitale.

Astfel, juriul noii ediții este format din specialişti din telecom, IT & electronics, servicii financiare, FMCG, retail, dar şi consultanţi independenţi: Adrian Nicolaescu – Marketing Marketing Mega Image, Alex Dona – Managing Partner TimesNewRoman.ro, Alin Zăinescu – Digital Marketing Consultant, Anca Luca - Senior Brand Manager BCR, Anca Ştefan - Digital & Consumer Intelligence Manager L’Oreal România, Anca Ungureanu - Director de Identitate și Comunicare UniCredit Bank, Bogdan Toacșe - Senior Department Manager Brand Management OMV Petrom Marketing, Bogdan Țurcanu - Marketing Manager Uber România, Ciprian Postelnicu - Head of Media, Budgeting and Production Telekom România, Corina Savin - Media Manager Unilever South Central Europe, Crina Chiru - Head of convergence and b2b communication Orange România, Cristian Clita - Digital marketing manager IKEA South East Europe, Cristian Manafu, Managing Partner Evensys, Cristina Hanganu - Communication & CSR Director Lidl România, Cristina Micu - Head of Marketing and Customer Strategy ING Bank, Dragoș Stanca – Partener Think Digital Group în România, Eliza Şerban - Group Brand Manager CIUC Heineken România, Florin Pravai - Head of Domestic Business Google România, Gabriel Iova - Online Marketing Manager  Vel Pitar, Ioana Sigarteu - SEE Social Media Supervisor Samsung Electronics România, Irina Pocovnicu - Digital Marketing Manager Greater Balkans PepsiCo, Mihaela Oprescu - Head of Brands BAT Southern Central Europe British American Tobacco, Mihai Tănase Head of Digital & CRM Renault & Dacia România, Raluca Rădulescu - Marketing Manager BMW Auto Cobălcescu, Ramona Ciocodei - Communications Manager McDonalds România, Ruxandra Mocanu - Independent Communication Consultant, Sergiu Gruiță - Media Manager Europe Procter & Gamble, Sergiu Mircea – Director Marketing si Comunicare Banca Transilvania, Simona Andrei - Brand Manager Pernod Ricard România, Tina Creţu - Senior Digital Marketing Manager KFC, Pizza Hut & Taco Bell, Tudor Ghiurcă - Senior Brand Manager Timişoreana Ursus Breweries, subsidiara Asahi Breweries Europe LTD, Victor Kapra - Consultant Social Media, Matei Goncea - Senior Creative Excellence Manager Central & Eastern Europe at Coca-Cola.

Membrii juriului Internetics vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea sau conţinutul.

Festivalul este susținut de:

Partener principal: UPC România

Parteneri The Institute: UniCredit Bank, iFuse, Ciuc Premium și ABSOLUT Vodka

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related