”We are the ANSWEAR!”, noua campanie de comunicare pentru sezonul toamnă-iarnă 2017

”We are the ANSWEAR!”, noua campanie de comunicare pentru sezonul toamnă-iarnă 2017

Answear, site-ul de modă din grupul polonez cu același nume, anunță noua campanie de comunicare din sezonul toamnă-iarnă 2017: “We are the ANSWEAR!”. Până în prezent, magazinul online a fost lansat în șase piețe importante, Answear fiind una dintre cele mai populare alegeri în materie de modă din Europa Centrală și de Est. În total, grupul Answear număra peste 1,3 milioane de clienți. În noul sezon de toamnă – iarnă, Answear introduce peste 30 de branduri noi și alte 10.000 de produse.

Începând de astăzi, noul spot TV al grupului va fi difuzat simultan în Polonia, Cehia, România, Ungaria, Ucraina și Slovacia, fiind cea mai complexă campanie de comunicare de până acum.

 

"Answear este brand-ul ce oferă clienților săi o versatilitate mare de produse, fiind un adevărat consultant de stil. Ținutele pe care aceștia și le pot realiza, plecând de la propunerile prezentate pe site, îi ajută să facă față oricărei provocări. De aici și inspirația pentru noua direcție de comunicare. Campania TV are la bază curajul de a trata experiențe diferite într-un mod pragmatic, dar totodată plin de umor: dacă nu putem schimba rezultatul, atunci putem măcar încerca să ne reconsiderăm atitudinea față de situațiile în care suntem puși", menționează Raluca Radu (Country Manager, Answear.ro).

 

Conceptul creativ al campaniei pornește și de la cele două valori ce definesc Answear: experiența în domeniul fashion și atenția deosebită acordată zonei de styling. Personajele conturate în campanie găsesc soluții practice pentru momente neașteptate, cu ajutorul produselor achiziționate de pe Answear.

 

"Având la bază experiența de peste 20 de ani în domeniul modei a echipei fondatoare Answear, suntem o alegere unică în Europa Centrală și de Est. În prezent, grupul numără peste 1,3 milioane de clienți și avem o rată anuală de creștere accelerată. Answear înseamnă curaj, distracție și o gamă variată de produse. Acestea sunt și valorile pe care dorim să le insuflăm clienților noștri atunci când se gândesc la stilul pe care vor să îl adopte", continuă Raluca Radu.

 

Campania de toamnă-iarnă introduce peste 30 de branduri noi pe Answear.ro, clienții având acces la nume precum: The North Face, Vespa, Camper, SH by Silvian Heach, Mayoral, Liu-Jo, Heidi Klum Intimates sau Blu Kids.

Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube al companiei, mai multe informații fiind prezentate și pe pagina dedicată campaniei Answear.

Campania a fost realizată de către agenția de creație Isobar, alături de casa de producție Warsaw Creatives. Spotul a fost filmat de către Kazimierz Zbąski i Maria Zbąska și Państwo Rodzeństwo.

ANSWEAR este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 7 ani în piața de eCommerce europeană, grupul este prezent în țări precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia și România. În România, Answear.ro oferă peste 300 de branduri de haine, încălțăminte și accesorii de la nume sonere precum Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY și New Balance.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related