Dove își cere scuze pentru rasism. Iar

Dove își cere scuze pentru rasism. Iar

O tânără de culoare se spală cu săpun și apoi devine albă. Un concept bun de reclamă s-au gândit cei de la Dove și i-au dat drumul pe Facebook, unde oamenii au fost de cu totul altă părere. 

Regretăm profund, au spus reprezentanții companiei pe Twitter, după ce controversa a aprins rețelele sociale. 

Cele 3000 de comentarii care au răspuns acestui tweet arată că oamenii nu au fost impresionați deloc de scuzele companiei.

Ad-ul era un gif de trei secunde care prezenta trei femei. Acestea ieșeau una din alta, după ce își dădeau jos tricoul. Video-ul a fost scos de pe Facebook, dar oamenii au învățat că în era internetului e bine să faci printscreen la timp. 

Marissa Solan, purtător de cuvânt Dove, a explicat că reclama intenționa să spună că Dove Body Wash este pentru toate femeile și reprezintă o celebrare a diversității, dar rezultatul a fost nepotrivit și a ofensat multă lume.

Nu e prima intersecție a brandului cu astfel de controverse. In 2011, Dove a fost acuzată de rasism după o imagine cu Before și After, unde After era o nuanță mai deschisă a pielii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related