Startarium dă startul înscrierilor la cea de-a doua ediție PitchDay, una dintre cele mai importante competiții dedicate startup-urilor din România. O inițiativă ca un maraton, în care startup-urile care vor reuși să convingă juriul vor câștiga premii în valoare totală de 100.000 de euro!
Ce este Startarium PitchDay?
PitchDay este un proiect Startarium, cea mai complexă platformă online de educare și susținere a antreprenorilor din România, dezvoltată de Impact Hub și ING. Desfășurat pentru prima oară în 2016, Startarium PitchDay include atât o componentă educațională și inspirațională prin sesiunile de conferințe și dezbateri, cât și o competiție prin care startup-urile pot obține finanțări în valoare totală de 100.000 de euro.
Finala competiției și evenimentul asociat acesteia își propun să devină un instrument de referință în ecosistemul antreprenorial românesc, prin care inițiatorii startup-urilor pot obține finanțare, vizibilitate și inspirație, dar și o experiență dinamică care facilitează interacțiunea dintre fondatori, antreprenori de succes, business angels și viitorii susținători.
Cum se desfășoară competiția PitchDay 2017?
Până pe 23 octombrie 2017, antreprenorii cu o afacere de 1-3 ani din întreaga țară se pot înscrie pe site-ul competiției. După etapa de preselecție a înscrierilor online, cele mai bune 100 de startup-uri vor fi invitate la un interviu, pentru a fi evaluate de juriu în cadrul evenimentului de pe 16 noiembrie de la Auditorium Pallady București.
În urma primei runde de jurizare din ziua evenimentului, doar 10 antreprenori vor trece mai departe în finală și vor susține un pitch de 3 minute în fața unui juriu format din experți în business și investitori și a audienței de peste 500 de persoane.
Câștigătorii acestei adevărate curse de rezistență vor fi premiați astfel: Locul 1 – 70.000 de euro; Locul 2 – 20.000 de euro; Locul 3 – 10.000 de euro.
Regulamentul competiției și mai multe detalii despre participare sunt disponibile pe site-ul evenimentului.
«PitchDay-ul este punctul culminant al Startarium, în fiecare an. Dacă de la începutul anului până în octombrie am pus în lumină campaniile de crowdfunding, resursele educaționale, evenimentele inspiraționale sau programul de accelerare – toate dedicate antreprenorilor, la final de an, reflectoarele sunt pe ei – pe antreprenorii care au curajul să creeze pitch-ul perfect și să ceară 100.000 EUR. PitchDay-ul este o ocazie extraordinară de învățare – sper ca antreprenorii la început de drum să profite de această oportunitate » , spune Cătălin Vasile, Head of Advisory Channels Management ING.
”Mediul antreprenorial din România se dezvoltă din ce în ce mai mult și ne bucurăm să fim parteneri ai startup-urilor cu potențial real și să îi susținem prin toate resursele din Startarium. PitchDay este unul dintre demersurile ample prin care ne asumăm să creștem sistemul antreprenorial și să oferim nu numai finanțare, ci o experiență reală și utilă pentru cei care cred și muncesc pentru business-urile și visurile lor. Ediția de anul trecut ne-a motivat enorm prin calitatea prezentărilor și ambiția antreprenorilor, așa că ne pregătim cu mult entuziasm pentru ediția 2017”, a declarat Vlad Craioveanu, CEO Impact Hub Bucharest și Cluj-Napoca.
Ediția 2016 Startarium PitchDay
În 2016, 78 de startup-uri au trecut de preselecție, iar cele mai bune 10 au urcat pe scenă în fața unei audiențe de 600 de persoane. Dintre acestea, juriul a ales câștigătorii:
Locul 1 – 70.000 de euro – Tracia - prima fabrică de rulote turistice și comerciale din România și din sud-estul Europei
Locul 2 – 20.000 de euro – Re.Flex - creează un set de senzori care ajută pacienții în partea finală a recuperării
Locul 3 – 10.000 de euro – Clinica Pediatrică Anastasia – aflată în Piatra Neamț, este singura clinică de acest tip din regiune.