Iar e "surge" la Uber. De sexism

Iar e "surge" la Uber. De sexism

Romantismul n-a murit, e doar deghizat in misoginism de brand. Nu-i problema cand o comit companiile retrograde sau fara staif, pentru ca pretentiile sunt joase acolo. Le dam peste mana si-i rugam sa fie mai atenti. Dar cand e vorba de Uber, dezamagirea e ceva mai mare. 

In cultura indiana, pe 17 septembrie se sarbatoreste Wife Appreciation Day. Foarte frumos. Din pacate, Uberul de-acolo a confundat ziua asta cu Housewife Appreciation Day (sau ceva de genul asta) si a facut chestia de mai jos, cu ocazia promovarii serviciului uberEATS.

Ce este uberEATS? Pai, e ca un UberX sau UberSelect, doar ca ii dai doamnei o pauza de la aragaz. Asta da surge de bunavointa din partea sotilor cu job si tot ce trebuie.

Echipa s-a prins rapid ca cineva tocmai a dat cu bata-n balta social media si a facut un damage control rapid, atat prin contul oficial de Twitter, cat si prin vocea Bozomei Saint John, Chief Brand Officer in companie 

 

 

Pe de alta parte, in Bangalore, publicul targetat cu aceasta campanie nu a parut foarte deranjat de actiunea Uber, conform jurnalistei BBC, Ayeshea Perera:

Majoritatea oamenilor nu pareau sa stie despre aceasta campanie. Nu a starnit valuri in social media, iar toata povestea nu se regaseste in niciunul din ziarele sau tabloidele mari ale orasului

Sexismul si chiar hartuirea in cadrul Uber au fost sbiecte de actualitate in trecut, cand s-a lasat si cu concedieri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related