Ai fi zis că e Jurassic Park, dar nu: Canon Creative Park

Ai fi zis că e Jurassic Park, dar nu: Canon Creative Park

Cum ar arăta un pelican non-roz, un peisaj montan fără verdele pătrunzător sau un curcubeu alb-negru? Putem să ne imaginăm, însă cu siguranță acestea și-ar pierde din farmec.

De aceea, Canon România, împreună cu The Good Company, au vrut să reamintească, printr-o campanie integrată, că, adeseori, "Fericirea se vede în culori". 

Astfel, fanii Canon au fost invitați să exploreze lumea Creative Park, un serviciu online gratuit, disponibil tuturor, prin care se pot crea de la felicitări, calendare și rame personalizate până la animale, dinozauri și jucării.

Cum lumea culorilor nu cunoaște limite, figurinele Creative Park au început să iasă la plimbare prin București, în unele dintre cele mai vizitate mall-uri, iar copiii au putut să se joace și să se fotografieze cu ele. În data de 1 iunie, de Ziua copilului, în Băneasa Shopping Mall, Promenada și ParkLake Shopping Center celor mici li s-au pregătit workshop-uri speciale de-a lungul cărora, alături de părinții lor, au explorat lumea Creative Park.

Pe parcursul întregii zile, aproximativ 1000 de copii, cu vârstele cuprinse între 3 și 11 ani, s-au distrat pe cinste. În timp ce micuții au creat din hârtie măști, animăluțe, avioane sau alte figurine, părinților li s-a prezentat platforma online și toate detaliile campaniei "Fericirea se vede în culori". Comunicarea acestei activări a fost realizată preponderent online, pe paginile de facebook ale Canon Romania si ale mall-urilor, pe bloguri sau aplicații, dar și prin intermediul canalelor de radio din mall-uri. În cele din urmă, copiii s-au fotografiat alături de creațiile lor, iar fotografiile au fost tipărite, pe loc, cu ajutorul imprimantelor Canon.

 

De asemenea, în cadrul campaniei, fotograful Cristian Vasile a realizat o ședință foto specială, în care a surprins figurinele Creative Park în ipostaze și locuri deosebite din București, iar fotografiile, de o calitate uimitoare, au contribuit la realizarea unui conținut cât mai consistent și mai diversificat al campaniei.

 

În plus, ca parte integrată a campaniei, a fost realizată o serie de filmulețe care ilustrează cât de ușor poți cultiva și susține creativitatea celor mici prin intermediul platformei Canon Creative Park. O coală frumos colorată a devenit astfel prilejul copiilor de a își dezvolta imaginația și, implicit, una dintre viitoarele lor jucării: 

 

 

 

Instore, lucrurile s-au întâmplat altfel. De data asta, figurile Creative Park au prins viață, dar și proporții pentru a întâmpina publicul din cele mai aglomerate puncte de vânzare ale partenerilor Canon. Promoterii au fost, de asemenea, prezenți în magazine, pentru a le prezenta clienților platforma Canon Creative Park și a le oferi toate detaliile referitoare la imprimantele și consumabilele Canon. La final, vizitatorii magazinelor au primit o fotografie printată pe loc, cu ajutorul imprimantelor Canon.

De-a lungul întregii campanii, publicul larg a fost invitat să exploreze site-ul de campanie care a cuprins informații cu privire la consumabilele Canon pe care, dacă le folosești, te ajută să te bucuri de documente imprimate în culori vii și reale, de imagini de o claritate impecabilă și de o întrebuințare mai îndelungată a echipamentelor de imprimare.

În ceea ce privește componenta online, campania s-a derulat atât pe canalele Google, YouTube și Facebook, dar si prin plasament direct, prin intermediul bannerelor online și a video-urilor.

O componentă semnificativă a fost reprezentată de partenerii de comunicare cu vizibilitate și impact ridicat, de endorserii relevanți pentru targetul campaniei. Aceștia au testat produsele Canon si platforma Creative Park și au publicat pe blog, dar și pe canalele de social media (Facebook și Instagram) păreri, impresii și rezultatele obținute. Printre aceștia se numără Prințesaurbană.ro, Meseriadepărinte.ro, Cristinaotel.ro, Educațiecudragoste.ro, Pisicapesârmă.ro, Dana Rogoz, Desprecopii.ro, Qbebe.ro, Totuldespremame.ro, Centruldeparenting.ro și Suntmamică.ro.

 

Dan Călugăru (Partner Manager Distribution, Canon România):

"Prin campania "Fericirea se vede în culori" ne-am dorit să comunicăm într-o manieră aparte importanța consumabilelor originale Canon astfel încât să creștem vizibilitatea acestei categorii de produse în rândul clienților și al potențialilor clienți. Pornind de la faptul că figurinele Creative Park sunt realizate prin intermediul consumabilelor originale Canon și că ies în evidență datorită culorilor vii, ne-am propus să angrenăm publicul țintă în acest proiect, atrăgându-i atenția cu un proiect relevant și cu un conținut de impact. Practic, miza a constat în a informa și stimula -într-o manieră distractivă- creativitatea, lucru pe care cred că l-am reușit cu brio".

         

"Atunci când creativitatea și culorile vibrante ale consumabilelor Canon se îmbină cu o puternică componentă educativă, cu siguranță discutăm despre un proiect de impact. Iar când totul este pus la dispoziția celor mici, intrând astfel în acțiune și imaginația acestora, rezultatele sunt fabuloase.", a adăugat Raluca Rusu, Account Director, The Good Company.

 

Echipa Canon care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formată din: Dan Călugăru (Partner Manager Distribution - Canon România), Elena Eana (Corporate Communications & B2C Marketing Services Professional – Canon CEE).

 

Echipa care a făcut posibilă această campanie a fost formată din: Delia Mărgărit (Managing Partner - The GOOD Company), Raluca Rusu (Account Director - The GOOD Company), Bianca Chiscop (Account Executive – The GOOD Company), Dan Coravu (Content Creator – The GOOD Company), Bogdan Jlobnitchi (Media Planner – The GOOD Company), Florence Luca (Director de Creație - Digital Friday), Teodor Bradu (Creative - Digital Friday).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related