Codin Caradimu (CAP), despre productia regionala Beck's - "Mr. Tomorrow": Scenariul a fost prezentat si aprobat sub forma unui videomatic care ar ingrijora orice client precaut

Codin Caradimu (CAP), despre productia regionala Beck's - "Mr. Tomorrow": Scenariul a fost prezentat si aprobat sub forma unui videomatic care ar ingrijora orice client precaut

Bautorii de bere din Romania si cei din Croatia nu difera foarte mult. Asta e bine, ni-i putem face prieteni. Codin Caradimu, seful creativ la CAP, probabil ca a stat cu ei la cateva sticle sau halbe. Seara, caci ziua lucra la spotul regional al Beck's, Mr Tomorrow. Globalizarea a facut lucrurile simple, astfel ca sunt mai multe similitudini decat diferente intre consumatorii din zona noastra. Deci nu targetul a fost baiul. Dar care? O fi fost vreunul?

Provocarea a tinut mai degraba de rabdarea de care ai nevoie cand penetrezi itele complicate ale sistemului de lucru la distanta. E altfel cand nu poti sa te urci in primul tramvai si sa mergi peste client sa obtii o aprobare, ci trebuie sa astepti sa se filtreze informatia prin mai multe layere, via doua capitale europene. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related