Elvetia, Franta, Polonia, Italia, Germania, Marea Britanie, Statele Unite, Canada, Mexic, Columbia, Africa de Sud, China si tot asa, cat te tine scroll-ul. Multi cetateni ai planetei isi plimba ochii pe creatiile oamenilor de la Carioca, care inca traiesc si muncesc in Romania, bine reprezentati fiind si in alte 9 zone ale globului. In schimb, ultimele doua proiecte romanesti ale studioului de care stim noi sunt Primus - "Filantropi" semnata Rusu+Bortun (2016) si La Minut - "Mustarul numarul 1 al Romanilor" de la Jazz Communication (2017). "De ce nu lucreaza clientii romani cu Carioca" e o intrebare pe care Andrei Stoleru (Creative Director) a intalnit-o si la panelul despre craft de la FIBRA, unde s-a stabilit de comun acord: clientul nostru inca percepe craftul ca fiind scump si, dupa toate masurile, irelevant. Intre timp, cei de afara au alte pareri si umplu vreo 90% din timpul de lucru al echipei Carioca (acum, de vreo 22 de oameni). Pornit in 2006 de Dragos Coman, Dragos Traistaru si Andrei Stoleru, studioul a inceput sa castige premii si notorietate cam 3 ani mai tarziu; tot pe atunci i-am intors si noi cu intrebarile. Se feresc sa nominalizeze proiecte preferate si semneaza orice doar cu "Carioca". Ce ne mai zic in rest, imediat mai jos:
Ce mai face Carioca: "Aruncam totul in lupta pentru fiecare proiect - si la figurat, si la propriu. In paranteza fie spus, am pierdut o camera Hasselblad + accesorii in mare, la un proiect cu buget mic"
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: