Nicicand "hai noroc" n-a fost mai complicat. Si mai frumos. In noul spot facut de CP+B LA pentru 2K Sports, Anesu Mutara (poate ati vazut The Intent) se plimba prin cartier.
Iar cartierul e unul cum nu s-a mai vazut. La fiecare colt de strada e cate un super-star din baschetul american, care are propria relatie, istorie si prietenie cu personajul principal. Un handshake diferit pentru fiecare. Cartierele mici din State (mai ales cele din Los Angeles, cum e in cazul de fata) si baschetul merg mana in mana. Printre vedetele NBA prezente in film: Damian Lillard, Bill Walton, DeMar DeRozan, Devin Booker. Si altii, pe care poate i-ati recunoscut.
Ideea spotului de doua minute si jumatate este sa promoveze noile features pe care compania de jocuri le ofera, mai nou, pasionatilor de baschet si video games: ca user, nu mai esti limitat la a arunca la cos, demarca sau da pase, ci te poti plimba, pur si simplu, prin cartier.
Barnaby Blackburn, Creative Director la CP+B LA, le-a spus celor de la Adweek ca "in cartier s-a nascut cultura baschetului" .
“Ne-a placut ideea unui astfel de cartier perfect, plin de baschet, un loc unde gasesti toate stabilimentele obisnuite dintr-o comunitate, alaturi de fetele obisnuite pe care te astepti sa le vezi zilnic. Singura diferenta este ca aceste fete obisnuite, de la frizer si tattoo-artist si pana la tipul care isi da o pasenta pe scarile de la magazin, sunt vedete din NBA"
In plus, printr-un parteneriat recent cu Fitbit, NBA 2K (franciza a 2K Sport), au incercat sa incurajeze gamerii sa faca un pic de miscare si in viata reala, nu doar din degete si cu ochii in ecran.