[Bunul gust NESCAFE Alegria] Edith Pojum a tratat designul de pahar cu biscuiti si inimioare

[Bunul gust NESCAFE Alegria] Edith Pojum a tratat designul de pahar cu biscuiti si inimioare

Competitia e noua, dar pe oameni ii cunoastem. Cu Edith Pojum aici de fata ne-am mai intalnit la inceputul anului, cand ne-a cucerit cu ale ei Cutie Cards si alte ilustratii. Acum am abordat-o pentru ca s-a bagat in Competitia NESCAFÉ Alegria. 

Deci da, printre felicitari, proiecte de grafica, branding, ilustratii la comanda si sacose de vara, Edith si-a gasit timp sa scoata si un design de pahar, despre care chiar am avut ceva ceva de povestit. Chiar ne-a explicat de ce a ales culoarea crem, de ce a impodobit paharul cu elementele alea si de unde s-a inspirat pentru textul cu gand bun. Ideea principala: cafeau te face sa zambesti. Dar si brieful de design are potential. Asa ca dupa ce termini de citit cele de mai jos, ai face bine sa iei exemplu de la Edith, sa lasi suspinatul dupa vacanta si sa te-nscrii. Hai ca nu mai e ASA mult pana pe 19 septembrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related