Mănâncă înghețată. Mănâncă înghețată. Mănâncă înghețată-ă-ă-ă-ă

Mănâncă înghețată. Mănâncă înghețată. Mănâncă înghețată-ă-ă-ă-ă

Zici înghețată, adaugi roboți, și te gândești că nu poate ieși decât o combinație drăguță din toate astea. Iată că nu mereu. Mixul poate constitui, în aceeași măsură, și bazele unui coșmar care îți dă  fiori.

Halo Top, un brand de înghețată, s-a hotărât că este o direcție bună pe care să meargă în promovare. Este ideea lui Mike Dahlquist (cunoscut ca Mike Diva), care a primit mână liberă în ceea ce pare mai mult o anti-reclamă la înghețată.

Așa avem o reconstituire a dormitorului alb din Odiseea Spațială a lui Kubrick, în care o doamnă este întâmpinată de roboți care o obligă să mănânce înghețată.

După spotul ăsta, privim altfel înghețata cu vanilie. Ceea ce românii de la Coaliție pentru Vanilie știau de mai mult timp.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related