Din culisele logo-ului centenar. Claudiu Dobrita (FCB): Am stat de vorba cu antropologi, economisti, sociologi, am studiat campanii similare ale altor tari pentru a vedea cum au ajuns altii la adevarul suprem

Din culisele logo-ului centenar. Claudiu Dobrita (FCB): Am stat de vorba cu antropologi, economisti, sociologi, am studiat campanii similare ale altor tari pentru a vedea cum au ajuns altii la adevarul suprem

Avem si logo pentru centenarul Marii Uniri de la 1918. Ca orice concurs public, logo-ul castigator al celor de la FCB a avut de intampinat, dupa terminarea procesului, cea mai grea proba. Parerile romanilor. In mod  traditional, au fost reactii de toate felurile, de la ordinea culorilor din drapel, la stilistica, parodii sau utilitatea unui astfel de demers.

Am vorbit cu Claudiu Dobrita, Creative Director, FCB Bucharest, despre culisele facerii acestui logo. Care sunt temerile cand participi la un concurs de logo-uri publice, de unde incepi in fata unei asemenea teme monumentale, care au fost etapele de documentare si creatie, prin ce variante de concepte si idei au trecut pana a ajunge la marea hora.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related