Se împlinesc în această toamnă 15 ani de la prima ediţie a competiţiei Romanian PR Award, un proiect „încăpăţânat” şi curajos care a reuşit să adune sub aceeaşi umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenţi valoroşi, parteneri entuziaşti şi zeci de colegi care au urmărit îndeaproape evoluţia industriei de relaţii publice.
„De Romanian PR Award mă leagă 15 ani din propria-mi viață. Un spaţiu şi un timp în care m-am maturizat profesional şi care mi-a prilejuit bucuria şi avantajul de a fi cunoscut - în exercițiul construcției proiectului - personalități remarcabile și mulți oameni frumoși.
Un loc din care am trăit 15 ani din istoria recentă a industriei de comunicare într-un mod intens, implicat. Un tărâm privilegiat de unde am urmărit îndeaproape zbaterile şi dezbaterile unei industrii, am văzut cum apar talente dintre cele mai diverse şi am putut urmări cum industria îşi menţine relevanţa, în pofida vremurilor.
Dacă ar fi să rezum călătoria noastră de până acum într-o ‚mână’ de cuvinte şi idei, acestea ar fi: încredere, răbdare, tenacitate, curaj, concentrare asupra ţintei, cuplare la polul plus, din economia succesului face parte şi eşecul, succesul are nevoie de corolarul bucuriei şi ...de zbor”, spune Dana Oancea, Preşedintele Forum for International Communications.
Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 8 ţări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Raiffeisen Bank, Telekom Romania, Lidl, Coca-Cola HBC, URSUS Breweries, Banca Transilvania, Honeywell, JTI, Grup Renault, Danone, Grupul CEZ, OMV Petrom, Samsung, KFC, Unilever, GSK, BNR, Siemens, Henkel, reprezentanţi ai reţelelor globale - Golin, Ketchum, Ogilvy, Grayling - executivi ai agenţiilor locale de PR - DC Communication, Rogalski Damaschin PR, Graffiti PR, McCann PR, Golin, MSLGROUP The Practice, GMP PR, Oxygen Public Relations, Ogilvy & Mather, Dăescu Borțun Olteanu, Media Pozitiv, OMA Vision, SmartPoint, Image PR, Free Communication, Pastel, PR & More, The Public Advisors, precum şi consultanţi independenţi, cercetători, reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale - CIPR, AMEC, United Nations, Museum of Public Relations şi Forum for International Communications.
Înscrierile la ediţia aniversară se vor încheia pe 6 octombrie 2017.
Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 22 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel. În afara premiilor pe categorii, juriul va acorda distincţiile Agency of the Year, PR Professional of the Year şi Communicator of the Year.
Distincţia „PR Innovator of the Year” este acordată de Telekom România şi oferă vizibilitate proiectelor care prin inovaţia pusă în joc şi excelenţa execuţiei trec dincolo de graniţele comunicării obişnuite, de limitele actuale de practică şi acceptare.
Pentru al patrulea an consecutiv, Raiffeisen Bank continuă acordarea disticţiei speciale „Best of PR Evaluation”, singura distincţie din România care recunoaşte excelenţa şi diversitatea practicilor de evaluare în PR.
Romanian PR Award este susţinut de Telekom Romania, partener principal, de partenerii - Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Medlife, KFC, Banca Transilvania, Grupul CEZ, Grup Renault, Lidl şi Danone, de partenerii logistici – Cramele Rotenberg, 360Revolution, JW Marriott - şi de partenerii media - Hotnews, PR Romania, IQads, Adhugger, Markmedia.ro, CSR Romania şi Zelist.