[Ura in vremea bulelor] Mihai Coliban: Intr-un viitor distopic, neonazistul si egalitarul, rasistul si multiculturalul, homofobul si LGBT-ul vor primi advertising pe gustul lor de la acelasi brand

[Ura in vremea bulelor] Mihai Coliban: Intr-un viitor distopic, neonazistul si egalitarul, rasistul si multiculturalul, homofobul si LGBT-ul vor primi advertising pe gustul lor de la acelasi brand

Viitorul acela nu este prea departe, spune Mihai Coliban. Si este perfect posibil. Faptul ca bulele nu comunica e un vis pentru marketeri, pentru ca pot servi versiuni complet diferite ale aceluiasi brand unor consumatori complet diferiti, mizand fix pe faptul ca respectivii nu vor vorbi niciodata unul cu altul, explica el. 

Mihai este de zece ani in afara Romaniei si cu atat mai mult am vrut sa il intrebam: Cum se vede ura din afara granitelor? Cum e interactiunea acolo cu noul ei val? Are foarte multe exemple in privinta asta. Din Rusia, Londra, New York, Suedia. Povesteste si aici cateva dintre ele. (Daca Serban Alexandrescu ne-a trimis un roman fluviu, Mihai a scris un tratat. Posibil titlu: ”Mod de Autoprotectie a ecosistemului social global, activat automat la depasirea limitei de angoase acceptabile”. Asta nu inseamna ca nu ii asteptam, in continuare, si jurnalul de calatorie si devenire). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Branded


Related