Cum a schimbat social media felul în care mâncăm

Cum a schimbat social media felul în care mâncăm

Tablitele acelea pe care stau scrise cu creta, in loc de preturi, vorbe de duh. Bere rece ca inima fostei iubite. Sau. Oferta zilei: Iubire. Sau. Dragostea dureaza trei ani. Cafeaua te va intelege intotdeauna. Bicicletele care vegheaza tavanul. Cartofii in galeti de tabla. Meniuri amuzante, gen manute de pui inrosite de munca, cotlet divortat de un cartof la cuptor. Le stim, pentru ca le-am vazut pe Facebook, Instagram sau Twitter. (Era sa scriem Twitter inainte de Instagram, de parca am fi trait in alte vremuri). 

Asta este si scopul lor, de a fi fotografiate si date mai departe. Instagramul a schimbat fotografia, acum ne schimba felul in care mancam, spune Quartz, intr-un video despre felul in care social media a afectat restaurantele, barurile, cafenelele si, in principiu, orice loc de petrecut timpul. 

O serie de interviuri cu managerii sau bucatarii unor astfel de locuri arata ca obsesia de a fi social media friendly apare chiar de la inceput, cand se initiaza planurile de design sau chiar conceptul de baza. Toti vor sa se fotografieze, de exemplu, intr-un bar cu cereale, nu? Astfel, amenajarea trebuie sa aiba grija ca lumina sa fie potrivita pentru poze si sa aiba tot felul de repere inedite care sa fie ulterior fotografiate. Mancare, de asemenea, se transforma intr-un show pe farfurie. Ce trucuri mai folosesc managerii din New York, in video-ul de fata:

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related