Companie de femei, caut bărbat paravan

Companie de femei, caut bărbat paravan

Mai țineți minte, acum o sută și mai bine de ani, când femeile își semnau cărțile cu pseudonime de bărbați, ca să fie luate în serios? Dar experimentul de anul acesta, când femeile care își semnează mailurile de job cu nume masculin au mai mult randament? Se pare că evoluția se împiedică, totuși, în probleme de gen, chiar dacă teoretic suntem toți egali. 

Uite încă un experiment care arată că sexismul stă foarte bine în 2017. Când au lansat www.witchsy.com, un magazin online care curează artă alternativă, Penelope Gazin și Kate Dwyer au înfruntat multă condescendență specifică, scrie FastCompany. De la ”Mhhhm, sunteți sigure?” la ”ce hobby drăguț”, trecând prin mailuri care începeau cu “Okay, girls…” și reacții sexiste de la cei cu care colaborau. 

Așa că au chemat în ajutor un partener imaginar, pe nume Keith. Totul s-a schimbat subit.

”Dacă mie îmi răspundeau oamenii în două zile, Keith primea răspunsuri pe loc, status update și mai era și întrebat dacă mai are nevoie de ceva”, povestește Dwyer. 

“Wow, oamenii chiar au mai mult respect pentru un bărbat imaginar decât pentru noi. Pe de altă parte, ne gândeam, asta e lumea în care trăim”, povestesc cele două partenere. 

Momentan, Keith s-a pensionat, dar cele două femei îl păstrează aproape, nu se știe când vor avea iar nevoie de serviciile lui. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related