Reguli noi de la CNA pentru aparitia copiilor in reclame. Amendamentul IAA

Reguli noi de la CNA pentru aparitia copiilor in reclame. Amendamentul IAA

Incepand cu data de 24 august intra in vigoare Decizia CNA nr. 63/2017 consta in adaugarea unei prevederi la articolul 117 din Codul CNA, care spune urmatoarele: "Publicitatea pentru alimente trebuie sa nu incurajeze consumul de alimente prin folosirea in publicitate a minorilor intre 3 si 15 ani". Aceasta a fost suspusa, din luna februarie si pana acum, unor dezbateri la care au participat membrii IAA, RAC si Romalimenta, in urma carora Consiliul National al Audiovizualului adauga o instructiune de aplicare a celor prevazute in Decizia CNA 63/2017, potrivit unei informari emise de IAA:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related