Începând cu luna iulie 2017, MSLGROUP The Practice este noua agenție de relații publice a OLX Group Romania, pentru comunicarea OLX, Autovit.ro şi Storia.ro. Selecţia agenţiei s-a făcut printr-un pitch la care au participat cinci agenţii de relații publice din București.
OLX România este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, Autovit.ro este unul dintre cele mai importante site-uri de anunțuri de vânzări și achiziții de mașini din România, iar Storia.ro este o platformă online complexă, specializată în vânzări și închirieri în domeniul imobiliar. MSLGROUP The Practice va gestiona comunicarea pe toate cele trei mărci, reunite sub OLX Group. Agenția va oferi și consultanţă de comunicare strategică, dar și servicii de PR corporate si PR comercial, printre care: dezvoltarea de campanii de comunicare, media relations, CSR, comunicare internă, activări de brand, relații cu influențatorii, crisis management și altele.
„Ne bucurăm să începem acest parteneriat bazat pe profesionalism și încredere reciprocă. MSLGROUP The Practice a dat dovadă de creativitate strategică și de o foarte bună înțelegere a nevoilor noastre de comunicare, respectiv a valorilor fiecărui brand din portofoliul nostru. Suntem nerăbdători să punem în practică proiectele alături de echipa MSLGROUP The Practice și vizăm menținerea poziției de lider pe care o deținem deja pe piață.”, a declarat Răzvan Acsente, Head of Marketing OLX Group România.
„A fost un pitch complex și dificil, iar felicitările merg către întreaga echipă care a contribuit la câștigarea lui. Am lucrat integrat, interdisciplinar, pentru a identifica strategia câștigătoare. Ne-a plăcut mult, încă de la început, filosofia grupului OLX, iar industria de classifieds este una importantă pentru noi, de aceea suntem onorați să ne adăugăm în portofoliu două mărci deja foarte cunoscute pe piață (Autovit.ro și OLX), alături de un brand cu extraordinar potențial, care livrează deja rezultate calitative excelente (Storia.ro).”, a declarat Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice.
La nivel internațional, grupul OLX este prezent în 48 de țări și are peste 4.000 de angajați. OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 3,5 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 10 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Autovit.ro este prima platformă de anunțuri auto aparută în România, cu o experiență de peste 15 ani pe piața de profil, iar în prezent este liderul pieței naționale de anunțuri auto. Storia.ro este site-ul de anunţuri dedicat exclusiv segmentului imobiliar, lansat de OLX în luna august 2016. Site-ul însumează peste 100.000 de oferte pentru locuinţe în imobile noi sau în blocuri deja construite, fiind folosit în mod activ de peste 1.000 de agenții imobiliare la nivel naţional.
MSLGROUP The Practice este cea mai premiată agenție de PR din România, cu peste 250 de premii și nominalizări obținute pentru mai bine de 100 de campanii de comunicare, realizate pentru companii din domenii foarte variate (IT&C, consumer electronics, food & drinks, banking si servicii financiare, auto, pharma, entertainment, retail, imobiliare, ONG-uri etc.). Parte din cel mai mare grup de comunicare din România - Publicis One, este Agenția de PR a Anului 2016 în România, fiind singura agenție din România laureată de patru ori cu acest titlu (2009, 2012, 2015, 2016).