"Cu ochii larg închiși" în varianta românească, de Armada și Semana

"Cu ochii larg închiși" în varianta românească, de Armada și Semana

Cu toții știm că majoritatea jucătorilor încearcă să smulgă o emoție consumatorului final. Ȋnsă ce se întâmplă atunci când o campanie este construită aproape integral pe puterea simțurilor?

Agenția Armada a lansat pentru brandul Semana o campanie menită să dezlănțuie simțurile și să lase imaginația să înlocuiască ceea ce ochiul arareori vede. Direcția creativă a acestei campanii a evidențiat cât de ușor ne trădează emoțiile, mai ales cele plăcute. Atunci când ceva ne face plăcere, acest lucru se vede, se simte, nu e nevoie de mai mult de un gest din care reiese că trăim ceva cu adevărat frumos.

Brandul premium de balsamuri de rufe Semana avea nevoie de ceva care să-l diferențieze de competiție. Să vorbești consumatorului într-o arenă comercială unde deja s-au stabilit jucătorii principali nu este ușor.

Totuși, campania propusă de Armada și acceptată de Ficosota (compania mamă a brandului Semana) a reușit să vorbească pe limba consumatorilor și să le spună că Semana are puterea să trezească simțuri. Micile gesturi trădează marile plăceri. Mirosul naște amintiri frumoase, care se păstrează pentru totdeauna. La fel și Semana!

 

"O campanie făcută cu ochii închiși de plăcere. Cam așa a fost pentru noi Semana. Gândul din spatele conceptului fuge fix către momentul în care închidem ochii pentru a ne bucura de parfumul preferat. În categoria premium, Semana se remarcă prin parfumul puternic și sofisticat, cel pe care îl recunoști. Ce a fost altfel? Castingul cu ochii închiși." - Aura Sorescu-Alboiu (Creative Director Armada)

"Ne-am dorit să rămânem în mintea consumatorilor cu ceva deosebit. Și am reușit. Mirosul și senzația catifelată pe care o au rufele la atingere după folosirea balsamului Semana transmit mister, senzualitate, dar și delicatețe și grijă în același timp. Am dorit să comunicăm acest lucru într-o manieră elegantă și suntem mulțumiți de rezultatele obținute în urma acestei campanii" – Martina Parvanova (Brand Manager Ficosota)

Campania brandului Semana a fost lansată pe 17.04.2017 și promovează conceptul ”Momente trăite cu ochii închiși” printr-un spot TV de 30 secunde și un cut de 10 secunde.

Echipele participante:

Client: Desislava Petkova – Category Manager Fabric & Home Care, Martina Parvanova – Brand Manager

Agentie: Aura Sorescu – Alboiu - Creative Director; Laurenţiu Dumbravă – Head of Art; Tiberiu Ţuluca - General Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related