Audi își cere scuze că a comparat femeile cu mașini la mâna a doua

Audi își cere scuze că a comparat femeile cu mașini la mâna a doua

Cum să arăți că mașinile vechi au certificat oficial pentru a fi revândute? Folosești o soacră care verifică dinții, sânii și urechile viitoarei nore. Nu că este amuzant? Așa au crezut și cei de la Ogilvy & Mather Beijing când au făcut reclamă Audi din China care compară o mireasă cu o mașină la mâna a doua. Și poate au mai fost câțiva cărora li s-a părut amuzantă gluma, dar așa cum era de așteptat, multora li s-a părut deplasată. Social media au fiert cu furie și indignare, cu atât mai mult cu cât există o mare presiune în această țară în legătură cu femeile care trebuie să se căsătorească.

Audi a retras reclama și și-a cerut scuze, scrie USA Today.

”Percepția acestei reclame nu corespunde în niciun fel cu valorile companiei”, arată comunicatul Audi, parte din Volkswagen Group.

(Poate din astfel de exemple, învață și alții cum să își asume o greșeală). 

De altfel, e ciudat cum până și brandurile au tulburări de personalitate în funcție de geografie, știind că Audi are - în alte țări - mesaje care se opun stereotipurilor de gen. Cum e reclama aceasta din Spania:

Chiar ieri scriam despre noile reguli din publicitatea din Marea Britanie, care interzice reclamele sexiste. Iată încă un motiv pentru care astfel de acțiuni sunt necesare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related