A, dureaza doar o secunda

A, dureaza doar o secunda

Desi corpul nostru ne-o demonstreaza in fiecare zi, precum si corpurile celor cu care ne busim, in timp ce urcam in autobuz cu ochii in telefon, in timp ce mergem in sens invers cu metroul, din aceeasi cauza, in timp ce ne impiedicam pe scari sau ne lovim de cine stie ce usa, continuam sa ne incapatanam sa facem totul lipiti cu mintea si gandurile de ce se intampla pe ecran. 

Uneori e amuzant, asa cum o arata inceputul acestui spot realizat de FCB Africa de Sud, pentru Western Cape Government. Dar apoi nu mai e. Daca nici macar nu putem sa mergem, in timp ce ne uitam la telefonul mobil, cu atat mai putin putem sa conducem o masina:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related