Lasă-i să vină la Visual Playground, ca să rămână la tine!

Lasă-i să vină la Visual Playground, ca să rămână la tine!

Zilele trecute, echipa Visual Playground a făcut turul agențiilor din București: scrisorile adresate directorilor de creație au ajuns la destinație ✓

Mai sunt 3 zile de înscrieri, așa că art directorii, graphic designerii și ilustratorii încă au timp să-și convingă șefii să le semneze cererile de concediu pentru cele 10 zile de workshop-uri de la Visual Playground 2017. Vor avea nevoie de „concediu de creație” dacă vor fi printre cei 24 de candidați admiși în urma evaluării aplicațiilor.  

Fotografii din timpul acțiunii:

Ediția Visual Playground de anul acesta este cea mai ambițioasă de până acum, transformând workshop-urile într-o școală de vară cu festival vibes.

Procesul de selecție a participanților se va baza pe evaluarea răspunsurilor din formularul de înscriere și a calității portofoliilor trimise (care trebuie să conțină minimum 5 lucrări grafice personale reprezentative).

  • Deadline înscrieri: luni, 10 iulie, 23:59
  • Formular burse Wacom
  • Locuri disponibile: 24
  • Cerere de concediu: 26 iulie – 6 august (zilnic, între 10:00 și 19:00)

Visual Playground 2017 și Visual Playground Open Nights sunt proiecte culturale co-finanțate de Administraţia Fondului Cultural Naţional (AFCN) și Unicredit Bank.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Sectiune

Dictionar



Branded


Related