Hye Studio, Ogilvy Romania și Heist Industries au avut în luna iunie, conform membrilor ADC România, cele mai creative idei.
Ideea campaniei care ocupă locul I le aparține celor de la Hye Studio. Campania Public Hye reprezintă demersul lor de a face curățenie vizuală în spațiul public din capitală. Până în acest moment, agenția a prezentat propunerile pentru Typography și Stema orașului. Echipa este formata din Laura Ristea, Alin Tămășan şi Bogdan Dumitrache.
„Identitatea unui oraș înseamnă mai mult decât un logo. Ea se manifestă prin experiența pe care cetățeanul-user o are cu instituțiile și serviciile publice, transportul local, signaletica și orientarea urbană sau evenimentele reprezentative ale orașului.”, povesteşte Hye Studio pe site-ul proiectului.
“Întotdeauna am zis că topul ADC*RO ar trebui să fie un loc pentru campanii reale, făcute pe brief-uri primite de la clienți adevărați. Dar de data asta oamenii de la Hye Studio au fost nevoiți să își scrie singuri un brief pe care primii gospodari n-ar fi știut niciodată să-l scrie și n-ar fi știut niciodată cui să-l dea.
Iar când vezi ce le-a ieșit, nu te mai întrebi dacă merită sau nu un loc de cinste în topul ăsta. Te întrebi cum naiba facem să se adopte oficial toate soluțiile propuse de ei. Cine strânge semnăturile?”, declară Vlad Lazăr, Creative Director Headvertising & membru ADC*RO.
Locul al doilea este ocupat de Ogilvy România pentru campania Ciuc - Lumea Nouă. Declinată 360˚, Lumea Nouă este despre o nouă cultură, un nou spirit de viaţă. Spoturile Ciuc premiate de către ADC, parte din această campanie, sunt:
Debutul campaniei (echipa: Paul Dersidan - Senior Art Director şi Adrian Diac – Copywriter/Group Creative Director):
Ciuc și Ana Ularu arată o nouă față a Bucureștiului. În Lumea Nouă, oamenii găsesc inspirație în tot ce le oferă orașul. Ana prezintă de data aceasta o poezie a străzii construită din expresiile găsite pe pereții din oraș. (echipǎ: Paul Dersidan // Senior Art Director, Nadejda Ghilca, Andrei Detesan // Art Director, Irina Szellelki // Copywriter, Adrian Diac // Group Creative Director.
The Cyber Radars realizat în aplicația Waze (locul 3 în luna iunie), semnat de Heist Industries, a constat în amplasarea unor radare false, pe perioada vacanței de Rusalii, care să forțeze șoferii să circule regulamentar. Potrivit polițiștilor, au fost înregistrate cu jumătate mai puține accidente decât anul trecut, în aceeași perioadă. Parte din echipa care a lucrat pe proiect: Ana Rinderu // Senior Copywriter & Radu Pilat // Creative Director.
Mențiunile lunii iunie merg la:
Delaco FanTastic / FanBranza – realizată de Arnold Estefan // Art Director & Raluca Feher // Copywriter.
Arca lui Corso – realizată de Irina Iliescu // Art Director & Ionut Iordache // Copywriter Graffiti BBDO
KFC - Fii pe bune, nu perfect (McCann Worldgroup Romania)