E ok, puteți să vă uitați în altă parte

E ok, puteți să vă uitați în altă parte

Adică, ce campanie ar miza pe titlul ”Puteți să ignorați asta”? Și mai pui că e și prima semnată de McCann pentru Qualcomm. Ai putea să crezi că mizează pe psihologia inversă, dar o și mai mare parte din sufletul nostru crede că pur și simplu sunt sinceri. O răbufnire de onestitate a dat pe afară și a ajuns în aceste spoturi.

Vă cităm dintr-unul:

Aceasta este o reclamă ciudată. Dar am putea să punem cam orice pe ecran, de fapt. Pentru că în momentul în care a început reclama, ochii voștri au ajuns deja pe telefon. Nu ne deranjează. 

Și apoi urmează partea în care spun că ei fac tehnologia din telefonul care îți conduce viața. Și râd ca Mojo Jojo. Pentru că gluma ești tu. Haha. Asta am adăugat-o noi. Nu râde nimeni ca Mojo Jojo, ci doar îți mulțumesc la final că te-ai uitat sau nu te-ai uitat la reclamă. 

(Ați urmărit încă un episod din seria Publicitatea vorbește cu ea însăși).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related