Putem spune ca oricine poate face o campanie vizibilă? Da, cu condiția să vină cu o idee inedită și să facă tot posibilul să o pună în practică, să creadă că este memorabilă și să-i convingă și pe ceilalți. Iar de aici, mai sunt doar câțiva pași pentru a crea ceva nemaivazut.
Forțele creative s-au unit și au găsit formula potrivită pentru a realiza campania “Din AFI în Caraibe” desfășurată de AFI Cotroceni toată luna mai. Astfel, AFI Cotroceni împreună cu Forum Film, distribuitorul filmului “Pirații din Caraibe” au găsit formula potrivită de a comunica în luna mai.
Conceptul creativ al campaniei a fost dezvoltat de Creative Laboratories, Copywriter Dragoș Popescu și Art Director Cătălin Rulea, inspirați fiind de filmul “Pirații din Caraibe. Răzbunarea lui Salazar.”
"Când demarăm o campanie ne facem foarte bine temele: obiectiv, strategie, concept creativ, planificarea acțiunilor și evaluarea rezultatelor. Iar prin această campanie ne-am dorit să fim mai aproape de consumatori și să creștem nivelul actual de relaționare dintre clienți și AFI Cotroceni. Lucrăm într-un domeniu unde nu poți să trișezi. Dacă ai facut o treabă bună se vede imediat, iar daca nu, din nefericire la fel de repede.", a declarat Iulia Borșan (Corporate Marketing Director, AFI Europe).
"Ne-am dorit să găsim un mix de comunicare creativ si un partener puternic care să ne ajute să promovăm filmul “Pirații din Caraibe. Răzbunarea lui Salazar”, iar în AFI Cotroceni am găsit partenerul potrivit. Am beneficiat de suportul și mai ales de entuziasmul echipei de marketing de la AFI Cotroceni și am demarat o campanie creativă și benefică pentru ambele părți.", a menționat Andreea Zidaru (Director General Forum Film România).
Mixul de comunicare al campaniei a fost complex și a inclus: promovare la radio, outdoor – prin panotaj stradal, indoor creativ, activități de PR, proiecte speciale cu influențatori și bloggeri, social media si activări tactice.
"Prin acțiunile de PR am dorit să inspirăm consumatorii să viziteze cel mai modern loc de cumpărături și distracție din București și să descoperim împreună drumul rapid până în Caraibe, folosind canale de PR tradițional, social media, proiecte speciale și evenimente.", a declarat Raluca Zamfir (Manager Partner, RAN Events PR Agency).
Dincolo de pozitionare si mesaj, rezultatele campaniei au fost peste așteptări, AFI Cotroceni fiind vizitat de peste 1.700,.000 de oameni.
Echipele participante:
Din partea AFI, echipa implicată în realizarea campaniei a fost formată din: Iulia Borsan – Corporate Marketing Director AFI Europe, Amira Stănescu – Marketing Manager AFI Cotroceni, Andra Stănescu, Senior Marketing Specialist AFI Cotroceni, Andreea Rafila – Marketing Executive AFI Cotroceni.
Echipa Forum Film Romania a fost formată din: Andreea Zidaru – General Manager si Patricia Calugaru – Marketing Coordinator.
Echipa RAN Events a fost formată din: Raluca Zamfir – Managing Partner, Anca Marcu – PR Manager, Claudia Miler – PR Manager.