[La cald, de la Cannes] Jorg Riommi (Publicis Romania): Pur si simplu nu poti sa nu fii aici

[La cald, de la Cannes] Jorg Riommi (Publicis Romania): Pur si simplu nu poti sa nu fii aici

Este al 15-lea an la Cannes pentru Jorg Riommi, Chief Creative Officer la Publicis Romania, membru al juriului  în categoria Promo & Activation si fericit premiat (agentia a adunat 4 trofee  pentru campania ACR - "Mr. Bear Driver"). Festivalul de pe Croazeta ii aminteste in fiecare an de motivul pentru care continua sa fie in aceasta industrie. Jorg iubeste Cannes-ul si spune asta apasat. 

Intelege ca schimbarile sunt necesare si ca, in ciuda lor, inima festivalului a ramas de fapt neschimbata. Jurnalul lui de festival o spune mai bine ca noi:

 

[Galele de premiere de la Cannes se transmit live pe contul de Periscope al festivalului in fiecare seara, iar pe YouTube gasiti si inregistrari sau live-uri din cadrul conferintelor Cannes Lions.]

 

Cannes-ul e mereu Cannes. 

Uimitor. Plin de inspiratie. Datator de energie. Este intalnirea aceea din fiecare an cu motivul pentru care ai ales, de la inceput, sa faci parte din aceasta industrie. Motivul pentru care te trezesti in fiecare dimineata si pentru care reusesti sa faci fata c...t-ului care se strange foarte mult, uneori.

Cannes-ul este despre Creativitate. Despre idei. Despre oamenii care fac tot acest nemaipomenit posibil.

Iubesc Cannes-ul, de asta ma intorc la el in fiecare an, indiferent ce s-ar intampla. Am ajuns deja la numarul 15 de editii... :)

 

Toate-s vechi si noi is toate

S-au schimbat multe intre timp, dar de fapt, poate nu s-a schimbat nimic. Doar lumea. Detectoarele de metale, soldatii armati care patruleaza Croazeta, giganticele ghivece cu flori care se opun unui eventual camion care sa vrea sa intre in trecatori. Este 2017. Asta este.

Creativitatea, in schimb, e din ce in ce mai mare. Lucrarile sunt nemaipomenite. Juriul pare sigur anul acesta ca reproducerile umane in forma de statui, umanoizi sau monstri, sunt noul trend. 

Tehnologia, realitatea virtuala, mestesugul de moda veche, insighturi umane, totul este mixat in aceasta mare arena.

 

In juriu

Facand parte din juriu, am avut acces la o noua perspectiva. De anul acesta, festivalul a schimbat regulile la categoriile aglomerate ca promo, direct si media, adaugand un juriu online pentru shortlist (din care am facut si eu parte) si un juriu restrans, format din 10 membri, care s-au intalnit aici pentru a desemna castigatorii.

In sensul acesta, editia din 2017 a fost de tranzitie, si a fost destul de clar pentru mine si colegii mei din juriu ca sistemul are nevoie de ajustari, pentru ca starnit cateva polemici.

Cu toate acestea, loteria e inca aici.

Si Cannes-ul e mereu Cannes. Pur si simplu nu poti sa nu fii aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related