Odată cu apropierea sesiunii și totodată a stresului cu care aceasta vine, ASER Cluj s-a gândit la diverse modalități de destresare a studenților în pauzele de învățat. Așa a luat naștere campania ’10 pentru sesiune’!
Derulată în perioada 12 iunie-16 iulie, campania ’10 pentru sesiune’ are loc atât pe reţelele de socializare Facebook şi Instagram, unde se organizează concursuri și se lansează provocări în rândul studenților, cât și în mediul offline, unde membrii ASER Cluj stabilesc contact direct cu studenții, în cămine și facultăți.
Deși nu te poate trimite încă în vacanță, ASER Cluj încercă și de această dată să îți transforme sesiunea într-o experiență prietenoasă. “Pregătim cafeaua, ne aprovizionăm cu pixuri și visăm la mare alături de tine.”, ne transmit aceștia.
Așadar, în cadrul campaniei se premiază studenții plini de ingeniozitate, dornici de distracție și adrenalină, pasionați de cafea și nu numai. Cum?
ASER Cluj și KPMG Romania te premiază cu 2 abonamente duble (General Access Pass) la Electric Castle, unul dintre cele mai așteptate evenimente ale verii, dacă ai reușit să obții cel puțin o notă de zece în această sesiune.
Se pun la bătaie două invitații duble la Airfield Festival, desfășurat pe 29 iunie-2 iulie, la Sibiu. Tot ce trebuie să faci să demonstrezi cât de prins/ă ești în febra sesiunii, printr-un comentariu cu poză la postarea aferentă concursului.
Alături de Captain Bean, ASER Cluj așteaptă studenți plini de ingeniozitate să povestească cea mai amuzantă întâmplare legată de cafea pe care au avut-o. Drept premii, se vor oferi 5 vouchere cu o săptămână de cafea de la Captain Bean.
Un alt concurs, în parteneriat cu Complex Luncani și Skydive Transilvania, oferă:
- 1 salt în tandem
- 2 zboruri cu avionul deasupra Cheilor Turzii
- 4 sesiuni de 30 minute 1:1 cu un pilot de linie la simulatorul de zbor Flight X
Detalii referitoare la regulamentele și deadline-urile concursurilor, cât și la activitatea pe care ASER Cluj o desfășoară zi de zi, sunt disponibile pe site-ul oficial ASER Cluj.