[La cald, de la Cannes] Adela Dan (UM Romania): Anul acesta, orice campanie a avut de facut si orice brief a primit, creativul mondial a troznit o campanie sociala

[La cald, de la Cannes] Adela Dan (UM Romania): Anul acesta, orice campanie a avut de facut si orice brief a primit, creativul mondial a troznit o campanie sociala

Continuam transmisiunea de la Cannes prin mailuri scrise pe fuga, printre yachturi, mitraliere si strigate de pescarusi mediteraneeni. 

Adelei Dan (Head of Content, UM Romania) nu ii este clar inca daca este la un festival al facatorilor de bine si schimbatorilor de lume sau la unul al creatorilor de branduri care au forta sa se bata chiar si pe cele mai competitive piete. Toate campaniile au avut miros anul acesta de campanie sociala, lucru pe care il observa si Mihai Trandafir, cand ne scria de la CannesUn alt lucru care a surprins lumea la festival anul acesta au fost mitralierele si masurile de securitate. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related