In urma cu cativa ani, multe dintre lucrurile pe care astazi le rezolvam online, mai simplu si rapid, se puteau transforma uneori in adevarate povesti de groaza sau macar in experiente care ne puneau rabdarea la grea incercare. De aceea, Orange si Profero au lansat o serie de episoade video realizate cu ajutorul comediantilor de la Sector 7, care prezinta beneficiile utilizarii aplicatiei Contul meu Orange.
Astfel, in cadrul campaniei #inContulMeu, cei de la Sector 7 sunt protagonistii unor video-uri amuzante, construite in jurul unor activitati consumatoare de timp pentru un client, cum ar fi plata facturii, activarea serviciilor de internet sau reincarcarea cartelei, care pot fi realizate mult mai usor si rapid prin intermediul aplicatiei Contul meu Orange.
"Pentru a-i incuraja pe clientii nostri sa-si faca un cont in aplicatia Contul meu Orange, am apelat la umorul celor de la Sector 7, alaturi de care am recreat si dramatizat cateva dintre momentele in care aceste servicii nu erau disponibile si online, evidentiind astfel cat de usor si comod este sa-ti administrezi astazi un cont de telefonie mobila si internet", spune Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication la Orange).
Clientii care comenteaza episoadele pe pagina de Facebook a companiei au sansa sa castige, prin tragere la sorti, smartwatch-uri, robotei, bratari fitness sau invitatii duble la Summer Well.
"Contul meu Orange are foarte multe beneficii pentru userii sai. Doar ca, in viata reala, oamenii nu se numesc useri si nici nu ii vei auzi vreodata spunand: ‘Azi am avut multe beneficii’ in loc de ‘Azi a fost o zi buna’. De aceea, am simtit nevoia sa traducem avantajele aplicatiei pe limba lor. Si, pentru ca cel mai bine intelegi lucrurile serioase si importante atunci cand sunt spuse in gluma, am ales sa spunem povestea Contului meu Orange impreuna cu echipa de la Sector 7, intr-o serie de episoade amuzante. Practic, este inca un proiect prin care ne dorim sa facem ceea ce am facut dintotdeauna ca agentie de digital: sa integram digitalul in viata de zi cu zi a consumatorului si sa ii facem viata mai usoara prin tehnologie. Pentru ca deja peste 50% dintre romani detin un smartphone, gandim foarte mult in zona de mobile si de aceea ne-a entuziasmat ideea de a promova avantajele unui produs de mobile, aratand in acelasi timp consumatorilor ca digitalul poate fi si simplu, si util, si foarte fun", adauga Elena Negrescu (Senior Copywriter, Profero).
"E super tare ca Orange e un brand care intelege ca pe net se vorbeste o alta limba si ca ne-au ales pe noi, cei de la Sector7, pe post de traducatori. Am lansat deja primele 2 episoade si ne-a placut foarte mult ca reactia userilor n-a fost de genul ‘a, uite o alta reclama pe Facebook’, ci chiar au putut sa se bucure de content, in timp ce afla despre beneficiile produsului. Si, uite asa, in social media contentul creste frumos si in Romania", completeaza Raul Gheba (Sector 7).
Campania #inContulMeu se deruleaza pana pe 4 august pe conturile de Facebook si Instagram Orange Romania.
Echipele participante:
Echipa Orange implicata in campanie este formata din: Mirela Bosoi – Head of Brand and Communication, Alexandra Circiu – Online Communication Specialist, Andra Stegaru – Social Media Specialist, Cristina Patesan – Head of Digital, Mihaela Gondosch – Digital Operations Manager, Adriana Cazacu – Online Marketing Manager, Dragos Dumitrascu – UX/UI Design Manager.
Din echipa Profero fac parte: Elena Negrescu – Senior Copywriter, Dan Hariga – Art Director, Evelina Lunga – Account Manager.
Gasca Sector 7 ii include pe: Alexandru Cotet, Raul Gheba, Claudiu Mihail Teohari, Andrei Ciobanu.
Productie: Raluca Chera, Florin Babei, Valentin Ionescu.