Ohoho, dragii mosului, cu vreo 70 de ani in urma, in publicitate se intampla asta:
DDB asternea pentru Volkswagen o sosea alternativa in publicitatea din SUA, iar printurile au devenit un reper iconic in manualele industriei creative. Ne-am amintit de ele, cand le-am vazut pe acestea, din 2017:
Am avut impresia initial ca fac parte din campania vreunui ziar. Numai o astfel de specie extravaganta si-ar permite sa mizeze pe atat de multe cuvinte in era in care imaginea este rege. Si, daca te apropii si incepi sa citesti, descoperi o alta ciudatenie: cuvintele astea multe vorbesc despre lucruri obisnuite.
DDB Berlin scrie pentru Volkswagen povesti care ne aduc aminte de oamenii obisnuiti. Aceia care nu urca munti, nu calaresc camile si nu viziteaza tari exotice. Important este, insa, felul in care te uiti la lucruri. La o bricheta, de exemplu. Sau la un creion. Si cum pot deveni ele protagoniste intr-o reclama.