În a doua etapă a campaniei ”Ești ceea ce construiești”, Mapei România își direcționează acum mesajul înspre partea umană a oricărei construcții.
Astfel, sub umbrela conceptului de comunicare ”Ești ceea ce construiești”, Mapei vorbește pe înţelesul principalelor sale categorii de public: meșterii, arhitecții și clienții finali. In spotul TV dedicat meșterilor, Mapei empatizează cu sentimentul de mândrie trăit de aceștia după fiecare construcție finalizată cu succes.
Mapei le oferă meșterilor produsele ideale pentru ca proiectul final să însemne cu adevărat cartea lor de vizită. Să nu uităm: într-un proiect de construcții, cel mai mare impact este dat de calitatea materialelor folosite. Acest lucru rămâne valabil și în cazul arhitecților, cărora Mapei le oferă cele mai bune soluții pentru transformarea fiecărei schițe într-un proiect de succes, proiect care să-i recomande.
Campania Mapei îi vizează, nu in ultimul rând, și pe clienții finali, care sunt îndrumați în alegerea celor mai bune materiale pentru planurile lor. Aceștia trebuie să știe cum să aleagă corect materialele de construcții și care sunt problemele pe termen lung care pot fi prevenite, dacă folosesc materiale de o calitate durabilă.
"Campania Mapei e împărțită în mai multe etape, astfel încât să ne putem adresa atât clientului final, cât și specialiștilor (arhitecți și meșteri). De ce? Pentru că în construcții fiecare alegere contează, iar când sunt mai mulți factori de decizie implicați, e bine ca fiecare dintre ei să înțeleagă importanța folosirii unor materiale de calitate. Prin această campanie empatizăm și comunicăm emoțional, punând accent pe rezolvarea problemelor, pe explicarea beneficiilor produselor și pe rezultatele finale care vorbesc de la sine. Mapei reprezintă pentru noi o provocare, șansa de a “construi” campanii cu adevărat altfel."
Tiberiu Ţuluca (General Manager Armada Marketing)
"Avem încredere în calitatea produselor noastre și în faptul că acestea ne recomandă de peste 80 ani. Prin această campanie vrem sa arătăm că înţelegem nevoile tuturor categoriilor de public. Arhitecții meșterii și clienții noștri finali au la dispoziție o gamă largă de produse, de la hidroizolații pentru protecția și impermeabilizarea suprafețelor din beton și până la adezivi pentru plăci ceramice sau mozaic. Susţinem orice lucrare de la amenajări interioare până la proiecte complexe si de mari dimensiuni."
Silviu Minciu (Director Marketing Mapei)
Campania Mapei a fost lansată pe 15 mai 2017 pe următoarele canale de comunicare: TV cu un spot de 15sec dedicat meșterilor, TV Discovery Media, online și print.
Campania ”Ești ceea ce construiești” a avut si o latura creativă prin implementarea unui proiect in cadrul Universităţii Naționale de Arte din Bucuresti. Mapei a lansat aici o provocare menită să încurajeze și să stimuleze talentul tinerilor artiști: „Expoziție în culori neașteptate”. Studenților participanți la concurs li s-a cerut să realizeze câte o lucrare mozaic de dimensiunea 100x70cm folosind adezivi si chituri Mapei - cea mai mare gama de chituri colorate pentru placări ceramice din Romania - rezultatele finale fiind impresionante.
Making of „Expozitie in culori neasteptate”
Echipele participante:
Client: Silviu Minciu – Director Marketing; Florin Ciobanu – Director General
Agenţie: Aura Sorescu Alboiu - Creative Director; Laurenţiu Dumbravă - Head of Art; Octavia Bălălău - Junior Art Director; Bogdan Obreja - Junior Copywriter; Felicia Bolboceanu - Account Manager; Tiberiu Ţuluca - General Manager.