Când clienții și agențiile își propun să facă lucruri mai mult decât cool sau funny, ies, uneori, reclame de genul acesta. De fapt, e mai mult decât o reclamă ce avem aici; e un scurt-metraj de peste trei minute, în care Volvo spune o poveste, fără să se lase incomodat de restricțiile lui ”30 de secunde sau mai puțin”.
Ad-ul este munca agenției suedeze Forsman & Bodenfors, care, în urmă cu câțiva ani, l-a pus pe Van Damme să facă șpagatul pe două tiruri Volvo aflate în mers. Eh, lăsați, că așa cum nici atunci Jean Claude nu a fost cu adevărat suspendat între cele două mașini, nici acum fetița asta simpatică și trimisă la școală singură încă din prima zi nu a fost cu adevărat în vreun pericol. Lucruri de bun-simț, dar noi le spunem.
Intitulat ”Moments”, spotul este, așa cum v-ați putut da seama, despre acele momente care nu au să se petreacă. Iar modelul Volvo XC60 este prilejul perfect pentru producătorul de mașini să spună povestea accidentelor care nu au loc niciodată, atâta timp cât pe volan scrie Volvo.
Regizorul filmului este Gustav Johansson, iar Gustav pare să fi înțeles foarte bine cum să continue branduirea Volvo drept cea mai sigură mașină din lume.