Hmmmm, avem un produs dificiluț. Nu îi putem spune numele în reclamă și nici nu putem lăuda minunile pe care le face. Plus că fumătorii nu reacționează prea bine la cicălelile obișnuite cu ”Lasă-te de fumat”. Ce facem?, s-au întrebat cei de la Pfizer cu brandul pe bază de rețetă, WiTH Collective, în față. Lansăm campania 'Quit Nagging' și Ziua Fără Cicăleli, pentru fumători și cei care îi iubesc.
”Mulți încearcă să convingă fumătorii să se lase de țigări, bătându-i la cap încontinuu. Intenția e bună, dar studiile arată că astfel de insistențe nu fac decât să îngreuneze procesul de a te lăsa de fumat. Așa că ne-am centrat campania pe faptul că e de 4 ori mai ușor să te lași de fumat cu ajutorul unui doctor”, spune Isabel Chan, Brand Manager Pfizer.
Campania promovează o vizită la doctor. Și un sfat pentru cei care iubesc fumătorii: nu îi mai cicăliți.