[iCEE.fest Creativity] Viralitate, amplificare, VR & AR in campaniile publicitare

[iCEE.fest Creativity] Viralitate, amplificare, VR & AR in campaniile publicitare

Speakeri si companii premiate la nivel global vor veni la iCEE.fest 2017, pe 15 si 16 iunie, pentru a povesti despre gradul de viralitate a ideilor lor. Daca marcomul va beneficia de o atentie sporita cu unghiuri de abordare extrem de diverse, iar partea de Special Keynotes aduce in prim plan experti in marketing & social media, cand vine vorba despre Creativitate, Realitate Virtuala si Augmentata, studiile de caz, imaginile si experienta celor prezenti la festival vorbesc de la sine despre importanta zonei de creatie in digital & tech.

Ei bine, intamplarea face ca IQads lanseaza in parteneriat cu iCEE.fest un bilet special dedicat creativilor, oferind acces spre conferintele cele mai relevante pentru acestia: sectiunile Creativitate, VR & AR si Marcom, dar si o sesiune exclusiva dedicata toolurilor creative pentru campanii integrate, sustinuta de Mindscapes.

Cateva dintre highlight-urile sectiunii dedicata armoniei dintre VR&AR si advertising, mai jos. Toate vor avea loc in zona Upgrade Stage.

Intreaga agenda a festivalului se afla aici.

 

Unleashed Creativity: Meet the out-of-the-box thinkers - 15 iunie

Marcus Wilding (Managing Partner/ Client Leader, Mindshare) va vorbi despre Dove - "Image_Hack", o campanie care si-a propus sa schimbe stereotipurile care incadreaza imaginea femeii in media si marketing prin hackuirea unui site de stock photos.

Studiul de caz care va fi dezbatut in cadrul festivalului, mai jos:

 

Jeanette Okwu (Digital & Social Media Global Business Director, Spark 44), Sedge Beswick (Managing Director, Seen Connects), Kris Smith (General Manager Europe, Media Monks) si Sicco Wegerif (Head of Platforms, Media Monks) vor aduce in spotlight mersul lucrurilor in ce priveste campania Google - "Nightwalk in Marseille", prima care foloseste Google Street View pe timpul noptii.

 

In aceeasi sesiune, Fadi Shuman (Global Chief Digital Officer,Geometry Global) va aduce exemple clare referitoare la viitorul comertului digital, acolo unde o abordare omni-channel e vitala: ”Abordarea omni-channel se refera la intelegerea diferitelor etape ale gandirii clientului si la modalitatile prin care poti reactiona cu informatii corecte la timpul potrivit".

 

Meet the crazy minds: emotion and virality - 16 iunie

Bruno Ribeiro (Creative Director, MullenLowe Madrid) si Fred Bosch (Head of Digital Innovation, MullenLowe Madrid) vor discuta pe marginea campaniei Persil - ”Free the Kids”, un proiect care a socat in primul rand prin informatia conform careia in zilele noastre un copil petrece mai putin timp in aer liber decat un puscarias. Campania a avut un impact urias mai ales in randul parintilor, iar agentiei i-a adus 4 premii la Cannes 2016:

Pe aceeasi scena se va afla si Andrei Kaigorodov (Creative Strategist, M&CSaatchi), iar Damola Timeyin (Strategy Director, BBH) si Kate Murphy (Associate Creative Director, BBH) revin a doua oara  la iCEE.fest dupa prezentarea de anul trecut, "In Pursuit of the Idea".

 

The spectacular world of Virtual & Augmented Reality - 16 iunie

Discovery Agency are sedii in Los Angeles, New York, Londra si Washinghton care sustine toate activitatile companiei Discovery Network la nivel global in ceea ce priveste strategia, dezvoltarea creativa si productia.

Din partea acesteia, va vorbi la iCEE.fest Cory Key (VP of Interactive & VR) cu un studiu de caz bazat pe culisele filmarilor lui Bear Grylls pentru Samsung Gear S3, realizate in Black Park, langa Londra. Anume, o poveste despre supravietuire, cu ajutorul ceasului inteligent de la Samsung.

 

Folosind Wikitude Plugins API, Takondi a combinat croma cu Realitatea Augmentata, ceea ce le-a permis utilizatorilor sa faca poze ca si cum ar fi in diverse atractii turistice. Fanii competitiilor organizate de UEFA au creat mii de astfel de experiente online. Mai multe vom afla din prezentarea Paulei Monteiro (Marketing Director, Wikitude).

 

 

Sesiunea ii cuprinde si pe urmatorii: 

  • Josh Naylor, creatorul Unity, o platforma intuitiva si flexibila folosita pentru crearea de continut 3D si 2D;
  • Jason Lovell (Director of Brand Partnerships EMEA, Jaunt VR);
  • Jay Short (Strategy Director, CTN Communications);
  • Sergiu Ardelean (Co-Fondator, Artivive);
  • Thorsten Wiedemann, Director & Fondatorul A Maze,brand de renume in domeniul jocurilor alternative;

 

Si, cum spuneam, IQads si iCEE.fest au lansat un bilet special de 125 euro pentru ambele zile ale festivalului (cu reducere la 100 de euro pentru 3 bilete cumparate), care da acces industriilor creative la sesiunile de Creativitate, Marcom si VR & AR de pe Upgrade Stage, precum si la sesiune exclusiva dedicata toolurilor creative pentru campanii integrate, sustinuta de Mindscapes, pe scena VIP.

Ambele zile ale festivalului se vor incheia intr-o atmosfera relaxata. Gazda din acest an, Jeff Leach va sustine un show (continuu) de stand-up; Andi Moisescu va modera o dezbatere despre evolutia si viitorul comediei in format video, cu Stela Popescu, Mugur Mihaescu plus vlogerii BRomania si LikeOne.

Intr-un Summer Playground - zona de food, fun & drinks amenajata in aer liber, muzica live va veni din partea Lori Ciobotaru Band, DJ Kriss plus Delia & Macanache.

Ultimele bilete disponibile pot fi achizitionate de pe site-ul iCEE.fest, unde  se gaseste si iCEE.fest Creativity Ticket [by IQads]. Pentru intrebari sau oferte speciale: [email protected].

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related