Mastering the Music Business, conferinta dedicata muzicienilor independenti anunta cea de-a doua editie

Mastering the Music Business, conferinta dedicata muzicienilor independenti anunta cea de-a doua editie

Prima conferinta organizata in Romania pe teme de industrie muzicala a ajuns la cea de-a doua editie si va avea loc pe 10 si 11 Iulie 2017. Mastering the Music Business este o conferinta care se adreseaza in primul rand artistilor independenti, dar si echipelor acestora: manageri, agenti de booking, agenti de PR, tour manageri etc.

Prima editie a Mastering The Music Business a avut loc in luna februarie 2016. Pentru prima data in Romania muzicieni, profesionisti din industria muzicala si din industriile adiacente s-au adunat pentru a dezbate teme de interes comun. Conferinta a avut aproximativ 100 de participanti inregistrati, 3 speakeri internationali si 12 speakeri romani printre care s-au numarat atat artisti (Tataee/BUG Mafia si Cornel Ilie/Vunk), juristi, manageri artistici, specialisti in gestionarea drepturilor de autor si conexe, distributie online, radio, branding si PR, cat si profesionisti in marketing si advertising.

In paralel cu conferinta, un maraton de 16 ore de interviuri cu speakeri, participanti, bloggeri si alti membri ai industriei muzicale a avut loc sub titulatura Chivas Sound of Business si a putut fi urmarit live pe internet. Interviurile pot fi inca vizionate:

Ca urmare, a doua editie a acestei conferinte se va desfasura la Bucuresti in perioada 10 - 11 iulie si va fi organizata in colaborare cu Institutul National Pentru Cercetare si Formare Culturala.

Editia de anul acesta va continua sa prezinte si sa dezbata teme de interes pentru muzicienii independenti – de la modalitati extinse de monetizare a muzicii la marketing online, pana la strategii de management si promovare. Muzicieni independenti care au atins succesul, din toata plaja de stiluri muzicale, vor fi prezenti si isi vor impartasi experientele. Alaturi de acestia, specialisti din industria muzicala locala si internationala vor aduce in fata publicului informatii actuale despre tehnologii, trenduri si tendinte.

Editia din acest an a conferintei aduce si o serie de noutati: participantilor li se vor oferi numeroase oportunitati de a cunoaste profesionisti din industria muzicala romaneasca si nu numai, atat prin intermediul unor sesiuni de mentorship, cat si prin actiuni organizate de networking.

Workshop-urile vor avea teme variate printre care: cum sa iti autoproduci un album muzical, cum sa-ti gestionezi prezenta in social media, cum sa-ti propui muzica la radio, ce surse de monetizare online exista, cum sa-ti construiesti un plan de marketing, blogging pentru artisti etc.

Printre primele nume care si-au confirmat prezenta pe lista de speakeri si sustinatori de workshop-uri se numara artistii Nicu Alifantis, Damian Draghici, Dan Byron, Alexandra Usurelu, Bobby Stoica, Florin Grozea, Marius Matache. MC-ul conferintei va fi Dan Fintescu.

Discursul de deschidere al conferintei va fi sustinut de Smiley, antreprenor independent si unul dintre cei mai iubiti artisti romani ai tuturor timpurilor.

Fiecare dintre cele doua zile de conferinta va fi incheiata cu showcase-uri ale unor trupe romanesti si internationale. Mai multe despre procedura de inscriere si acceptare a cererilor pentru showcase-uri, cat si pentru modalitatea de desfasurare – in curand.

Odata cu cea de-a doua editie, Mastering The Music Business se pozitioneaza ca un eveniment profesional al muzicienilor independenti al carui obiectiv principal este sa vina in sprijinul acestora cu informatii utile si necesare in dezvoltarea carierelor proprii. Un obiectiv secundar insa la fel de semnificativ este sa creeze o comunitate cat mai mare si mai puternica a profesionistilor si a antreprenorilor independenti din industria muzicala – fie ca sunt artisti sau nu – si sa puna in discutie ultimele trenduri, tehnologii, modalitati de promovare si monetizare a muzicii.

Mastering The Music Business este o conferinta initiata si organizata de Star Management si Asociatia Star Education in parteneriat cu Overground Music si Agentia de Vise. Coorganziator: Culturadata – Institutul National pentru Cercetare si Formare Culturala.

Partenerii media ai evenimentului sunt: BestMusic.ro, Metalhead.ro, Infomusic.ro, Unsitedemuzica.ro, Metropotam.ro, Revista Biz, Letsrock.ro, Revista Sunete, Zile si Nopti, AListMagazine, MaximumRock.ro

Taxa de acces la conferinta va fi, in functie de data achitarii, dupa cum urmeaza: 55 eur – early bird (pana pe 15 iunie), 75 eur – normal (intre 16 iunie si 9 iulie), 99 eur – in zilele de conferinta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related