Arsenie Maximilian Schițescu, marketingul existentialist si veverita pe velociped

Arsenie Maximilian Schițescu, marketingul existentialist si veverita pe velociped

"Oamenii, incercand sa gaseasca cu sens in vietile lor haotice si nesemnificative, isi cumpara obiecte pentru a crea o narativa care reflecta nu neaparat stilul de viata pe care il au, ci acela catre care aspira". Hai ca e misto si marketingul!, exclama Dragos Roman. Ba chiar adauga si un WOW. Mai ales ca tot ce a studiat in marketing se aplica in munca de design a domnului Schitescu. Un exemplu este veverita pe velociped (o gasiti pe la sfarsitul articolului).

Arsenie Maximilian Schitescu, mai exact, artist publicitar iminent. A invatat marketing la Universitatea Essex, s-a specializat la Academia de Studii de Afaceri Copenhaga si apoi s-a scolit in grafica publicitara la Institutul de Arta California. S-a intors recent pe meleaguri romanesti, unde incearca sa puna in practica ce a invatat (cateva lucrari), fara sa isi compromita integritatea artistica sau umana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related