Ați văzut spoturile acelea emoționante care promovează organizații care luptă împotriva cancerului sau care militează pentru drepturile omului sau care ajută oamenii străzii? Nu, nu acelea care sunt premiate în cadrul festivalurilor de publicitate și nici acelea la care ați ajuns din greșeală, căutând ceva pe Youtube. Spoturile acelea de pe TV. Nu le-ați văzut? Nici noi. Pentru că, în cea mai mare parte, ONG-urile au doar bani cât să facă un spot. Și buget media cât să îl difuzeze o dată, la miezul nopții.
În această situație s-a aflat și Peruvian Cancer Foundation, dar s-a hotărât să lupte cu media potrivnică. În fiecare an, fundația difuza un spot pe care nu îl vedea nimeni, pentru că nu aveau buget media. Așa că anul acesta, la ideea agenției Fahrenheit, în loc să facă iar un spot inutil, au cerut brandurilor din Peru să le doneze 3 secunde din spoturile lor, pentru a promova fundația. Surprinzător, multe au răspuns DA la apel și așa a rezultat cea mai mediatizată campanie a organizației.