Un spot de groază în căutarea frumuseții pierdute

Un spot de groază în căutarea frumuseții pierdute

Începem săptămâna cu filosofii estetice. Dacă tot vorbeam de frumusețea reală a sticlelor de șampon, ajungem și la frumusețea de groază. În patria Florilor Răului, toate frumusețile sunt posibile. După cum ar spune Baudelaire:

Vii din înalte ceruri sau ieşi din adâncime,

O, Frumuseţe? Reaua şi buna ta privire

Împrăştie de-a valma şi fericiri şi crime.

Dacă vă întrebați ce ne-a apucat să cităm din poeți francezi luni dimineața, dați un ochi la spotul realizat de agenția franceză Buzzman pentru brandul de tratamente cosmetice LPG. Pare izvorât din același univers artistic.

PS: Nicio doamnă nu a suferit în realizarea spotului, rezultatul operațiilor estetice este doar opera măiastră a celor de la efecte speciale. Iată making of-ul:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related