Toate mamele au acelasi instinct

Toate mamele au acelasi instinct

In 2014, in ideea celebrarii mamelor era ticluita o campanie, ce ulterior a devenit virala. Care era #worldstoughestjob?, se intrebau. Jobul de mama: 24/7, 365 de zile pe an, neplatit. 

Trei ani mai tarziu, cu ocazia Mother's Day, fisa postului este data peste cap de McCann NY pentru Lysol, brand de produse de curatenie. Ni se vorbeste acum despre responsabilitatea inerenta si instinctiva a mamelor: protectia si grija celor care le-au angajat pe postul asta - copiii. Si ca sa luam la cunostinta mai bine intensitatea sentimentului, in spot nu apar neaparat femei, ci mai degraba femele, sau altfel spus, ani-moms

Una peste alta, desi empatizam cu momentele in care mamele isi primesc creditele cuvinte, ne-ar placea sa vedem in memoria colectiva la fel de multe reclame induiosatoare despre tati.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related