Jazz Communication, impreuna cu Headway, lanseaza prima campanie de comunicare pentru brandul Pufina, in urma unui pitch castigat la inceputul acestui an.
Headway este partenerul PehartTec in stabilirea strategiei de marketing si implementarea procesului de rebranding al Pufina.
Sub semnatura “Puternica si fina”, noua Pufina se relanseaza intr-o formula imbunatatita, un design proaspat de ambalaj si noi sortimente parfumate. Toate aceste beneficii au fost traduse intr-o executie TV, print si in-store si sustinute in social media.
Daca pana acum ne-am obisnuit ca protagonistele in comunicarea pentru produse igienice si de curatare sa fie mamele si gospodinele preocupate de familia lor, in campania Pufina rolul lor este preluat de barbatii care sunt atenti la nevoile celor dragi si au grija sa le ofere produse de cea mai buna calitate.
"Ne-am setat ca obiectiv sa aducem Pufina in casele romanilor, si am inteles ca oamenii isi doresc produse de calitate, o hartie fina, delicata si in acelasi timp rezistenta. Primul pas in strategia de marketing a fost sa ascultam consumatorii si sa imbunatatim toate produsele din gama Pufina (hartie igienica, prosoape de bucatarie, batiste nazale si servetele de masa) astfel incat sa ajungem la cel mai inalt standard de calitate. A urmat procesul de rebranding, noi ambalaje, noi sortimente, imbunatatirea distributiei si a prezentei in raft si apoi lansarea campaniei de comunicare. Prin campania “Pufina. Puternica si Fina” ne propunem sa crestem notorietatea brandului Pufina si sa il pozitionam acolo unde merita, in zona produselor de calitate inalta si grija pentru consumatori."
Raluca Paun (Senior Partner Headway)
"Am inceput inca din 2016, un proces de repozitionare a marcii Pufina in segmentul produselor de hartie de calitate superioara si dorim sa ne adresam unui public care apreciaza si cauta produse de calitate. Ideea din spatele spotului a pornit de la dorinta de a arata ca ceea ce este rezistent poate fi delicat si fin in acelasi timp, precum hartia Pufina. Campania TV surprinde foarte bine emotiile traite de fiecare dintre noi in viata de zi cu zi."
Gabriel Stanciu (General Manager PehartTec)
"Ne-am gandit ca o hartie pufoasa, delicata, parfumata, dar si super rezistenta, va fi apreciata nu doar de doamne si domnisoare, ci si de tati, iubiti sau chiar burlaci. Asa ca am avut curaj sa iesim putin din calup si sa aratam “fata nevazuta a reclamelor romanesti”, aceea in care si domnii sunt sensibili sau grijulii si se reusesc sa se bucure de lucrurile mai fine in viata."
Simona Suman (Group Creative Director, Jazz)
Echipele participante:
Din partea Jazz, au contribuit:
Valentin Suciu – Creative Director & Partner
Simona Suman - Group Creative Director
Andrei Stanciu – Copywriter
Alexandru Buta - Art Director
Krisztina Maier - Art Director
Georgiana Rotaru - Account Manager
Din partea Headway:
Raluca Paun - Senior Partner
Din partea PehartTec:
Manuela Obreja - Brand Manager Pufina
Cristian Todean - Junior Brand & Trade marketing manager
Mihai Pirtea - Director de Vanzari PehartTec