Golin devine astfel singura agenție de PR din România cu un portofoliu complet de clienți în domeniul financiar.
Groupama, lider pe piața de asigurări din România, a selectat Golin ca partener pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare, în urma unui pitch desfășurat la începutul anului 2017.
"Pentru a continua comunicarea coerentă și eficientă cu stakeholderii cărora ne adresăm, avem nevoie de un partener cu experiență în comunicarea financiară și care să cunoască industria de asigurări. Echipa Golin ne-a convins, astfel că decizia de a lucra împreună a venit în mod natural", afirmă Georgiana Miron (Director Marketing și Comunicare, Groupama Asigurări).
"De-a lungul timpului, Golin a fost implicată în coordonarea unora dintre cele mai complexe proiecte din domeniul financiar: rebranding-uri, strategii de guvernanță corporativă, promovarea platformelor de educație și a listărilor la bursă. Asigurările reprezintă o nouă provocare pentru Golin și aducem în parteneriatul cu Groupama expertiza noastră în comunicare financiară construită în ultimii 10 ani", spune Monica Botez (Managing Partner, Golin).
După câștigarea contului Groupama, Golin devine singura agenție de PR din România care are un portofoliu complet de clienți din industria serviciilor financiare – fond de investiții (Franklin Templeton Investments), bancă (BRD - Groupe Société Générale), asociație bancară (Asociația Română a Băncilor), tehnologie în procesarea plăților (Mastercard), brokeraj (Tradeville) și asigurări (Groupama).
Echipa Golin pentru Groupama Asigurări este formată din Ana Maria Gardiner (Director), Andrei Mehedințu (Senior Media Associate) și Ovidiu Lazăr (Junior Media Associate).