Aniversarea de 10 ani a agenției MSLGROUP The Practice a câștigat trofeul de inovație In2 Sabre Award la categoria “PR Agency Employee Program”, fiind desemnată cea mai bună campanie de comunicare cu angajații, în regiunea EMEA.
Aceeași campanie a primit și un Certificat de Excelență la categoria “Innovative Agency Initiative”.
Premiile In2 SABRE recunosc excelența în diferite categorii de inovație și sunt decernate în cadrul EMEA In2Summit, care se concentrează an de an pe viitorul marketingului și al comunicării, cu vorbitori de nivel înalt din cele mai mari companii și agenții de PR din lume.
MSLGROUP The Practice a sărbătorit, în luna noiembrie 2016, cei 10 ani de existență printr-o campanie numită “Creativity Syndrome”, al cărei concept a reieșit natural din ceea ce diferențiază net agenția în industria de PR: CREATIVITATEA. De-a lungul timpului, Sindromul Creativității i-a atins și marcat pozitiv pe toți cei care au pășit pragul agenției, fie oameni din echipă, clienți sau colaboratori.
"După primii 10 ani de existență, în noiembrie 2016 agenția noastră număra nu mai puțin de 100 de campanii câștigătoare în competiții internaționale și locale, toate dezvoltate cu succes pentru clienți. Așa că, deloc întâmplător, a o sută una campanie i-a avut drept protagoniști chiar pe cei care manifestă și transmit în prezent Sindromul, oamenii din echipă.", a declarat Oana Bulexa (Managing Director MSLGROUP The Practice).
Deși gândită inițial ca o campanie de comunicare internă pentru 25 de oameni, Creativity Syndrome a trecut chiar din prima zi dincolo de granițele agenției, bucurându-se de interes și notorietate datorită poveștilor și experiențelor trăite de membrii echipei. Timp de 10 zile, aceștia s-au aflat sub tratament intensiv (#undertreatment), pentru a cunoaște și a-și hrăni cât mai mult sindromul cu ajutorul a zece pastile de inspirație:
- Ziua 1 – lansarea campaniei și a conceptului creativ (pastila zilei: nu ești singur, sunt și alții care îți împărtășesc preocuparea pentru creativitate, suntem o echipă).
- Ziua 2 – atelier de creație florală la Maison Dadoo (pastila zilei: fii atent la estetică, nu o considera lipsită de importanță).
- Ziua 3 – vizită la uzina de Automobile Dacia (pastila zilei: folosește progresul tehnologic ca să găsești soluții creative).
- Ziua 4 – piesă de teatru a Cuibului Artiștilor, jucată într-un spațiu neconvențional, într-un apartament (pastila zilei: nu gândi în limita regulilor, rescrie-le).
- Ziua 5 – sesiune de improvizație cu Improvisneyland (pastila zilei: fii curajos, exprimă-ți ideile, nu-ți fie teamă de eșec).
- Ziua 6 – workshop de creație manuală la NOD makerspace (pastila zilei: în echipă putem crea lucruri mai valoroase și mai spectaculoase).
- Ziua 7 – dezbatere pe tema sustenabilității și vizită la casa solară eficientă energetic EFdeN (pastila zilei: adu valoare prin idei care sunt în armonie cu lumea din jur și care dovedesc respect față de planetă).
- Ziua 8 – sesiune foto creativă la The Brewery cu Cătălin Georgescu (pastila zilei: ai grijă de imaginea ta, așa cum ai grijă de a altora).
- Ziua 9 – proiecție cu fotografiile oamenilor din echipă pe cel mai mare display digital din București, Cocor Media Channel (pastila zilei: nu uita să sărbătorești, să te bucuri de realizările tale și ale echipei).
- Ziua 10 – inspiration talk cu Pascal Beucler, SVP& Chief Strategy Officer, MSLGROUP Global (pastila zilei: facem parte dintr-o familie globală, care ne ajută să cunoaștem dincolo de granițele locale).
Campania a durat în total 30 de zile (toată luna noiembrie 2016) și a mai inclus petrecerea aniversară de 10 ani, media relations, susținerea celor mai creative idei de la Startup Weekend Bucharest 2016, o activare cu participanții la Zilele Biz 2016 și a avut parte de un Gran Finale pe măsură: câștigarea celui de-al patrulea trofeu Agenția de PR a Anului în România, la Romanian PR Award.
"Poți să îți dezvolți nervul creativ, poți gândi creativ pe termen lung? Aceasta este una dintre cele mai mari provocări a oamenilor de PR. Cele 10 zile sub tratament ne-au reconfirmat că se poate și ne-au arătat cum să descoperim inspirația din forme și din surse noi."
Alina Munteanu (Senior PR Manager MSLGROUP The Practice)
"Ca membru al Generației Z, pot spune că zilele #undertreatment au fost fix ce căutam. Piesa de teatru în apartament a fost tratamentul meu preferat, dacă ar trebui să numesc unul. Concluzia mea: creativitatea este un joc pe care trebuie să îl joci de fiecare dată!"
Alin Geonea (PR Executive MSLGROUP The Practice)
"Această campanie nu ne-a ajutat doar să revizităm procesul creativ, pentru mine personal, cel mai tare lucru a fost să redescopăr oamenii cu care lucrez, să văd cât de cool și de inteligenți și să îmi pot spune încă o dată cât de mult îmi place să fiu parte din cea mai creativă echipă de PR din România".
Andreea Pandelea (Account Manager MSLGROUP The Practice)