Orice subiect devine motiv de ceartă. Mai ales zilele acestea, când indivizii nu mai ajung să vorbească față în față. Înainte, oamenii începeau să se cunoască și abia apoi ajungeau la înjurături. Acum, oamenii nu mai ajung să se cunoască, pentru că își poartă în piept, pe rețelele sociale, convingerile care îi despart de la început. Unii ar putea spune că e mai bine așa. Ce să mai pierzi timpul cu ceilalți? Știi de la început la ce să te aștepți.
Cine ar vrea să abordeze o temă atât de sensibilă într-o reclamă? Mai ales după ce s-a întâmplat cu Pepsi? Se pare că Heineken, care a pornit acest experiment. Le-a dat șansa unor străini care nu știau nimic unul despre celălalt (și care aveau opinii complet diferite despre feminism, încălzire globală și celelalte lucrurile care ne fac să aruncăm cuvinte urâte unii altora pe internet) să se cunoască, așa cum făceau oamenii în alte timpuri. Și de abia apoi să ajungă la lucruri spinoase.
Din echipa a facut parte si Mihnea Gheorghiu (Global Digital Creative Director la Publicis Italy):
Primul comentariu de pe YouTube este grăitor:
Pepsi, take notes.